רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 29 במאי 2022

מלמדים לוקחים תלמידים למקוה ומה הם עושים עימם שם?

 

לכבוד הרב חיים שאולזון שליט"א
אני מודה לך על כך שאתה פותח לציבור את העיניים לגבי טורפים מיניים בחצרות ה'
בבית  הספר בו אני מלמד נעלם קטין, ולאחר בירור התברר שמורה לקח אותו למקווה
תלמיד אחר שלי סיפר לי כי לפני מספר חודשים קרה לו משהו מוזר -  הציעו לו אלכוהול במקווה - מדוע מבוגרים ערומים צריכים להציע לקטין ערום אלכוהול במקווה?
בשיחה עם רב ידוע הוא סיפר שרוב הפגיעות בתלמידים מתחילות במקווה
בשיחה עם אברך מברסלב הוא סיפר שבמקוואות הגדולים יש סוטים עם סימנים מוסכמים כאשר הם קולטים טרף הם מסמנים אחד לשני
יש בירושלים מקוואות הפתוחים 24 שעות ביממה - מדוע אנשים מהוגנים צריכים להסתובב ב 23:00 או ב 1:00 2:00 ערומים במקווה? האם זה בגין בחורי הישיבות הנמצאים בפנימיות ?

בעקבות מקרים רבים הגשתי עתירה למחוזי בירושלים ועתה אני מגיש אותה לעליון

אשמח לקבל ממך חומרים נוספים לצורך העתירה

אשריך,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.