רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 3 בפברואר 2022

גפני על מי אתה עובד?!

 

מאת מאוכזבי דגל התורה


כיום כולם יודעים שהכנסת זה מקום מס' 1 של התיאטרון והמשחק בישראל, אבל לפעמים ישנם אנשים תמימים שחושבים בטעות או בתמימות או יותר נכון בגלל שההצגה הייתה ממש טובה שבאמת נלחמים פה על משהו, ככל שעוברים השנים יותר ויותר רואים את השקר של הפוליטיקה הישראלית בגלוי. ומי שעוד לא ראה מוזמן לבא לכנסת ולראות אחרי אותם דיונים במליאה שכל אחד צועק על השני, יושבים בהפסקה אותם ח"כים במזנון, שותים קפה וצוחקים ביחד על ההופעה האחרונה.

שלשום ראינו את ההצגה של גפני נגד חוק הגיוס, ולמה אני קורא לזה הצגה, משום שהרי בסה"כ לפני שנתיים פלוס בדיוק את אותו חוק גיוס (בממשלה שישבו שם יהדות התורה) הם רצו להעביר ביחד עם ליברמן, ומי שלא זוכר שישמע הקלטות מארכיון של רדיו 'קול חי', ו'קול ברמה', איך שאחרי שדגל התורה בירושלים עבדו בשביל הנציג של ליברמן אדון משה ליאון, היה אמור להיות (כפי שליברמן הבטיח להם) לעביר את חוק הגיוס, בדיוק את אותו חוק, ומי שלא זוכר באתר 'כיכר השבת' התפרסמה הקלטה של ראש ישיבת 'אור ישראל' חבר מועצת התורה של "דגל" ששם הוא מסביר ש"החוק הזה מצוין ואף אחד מהאדמו"רים לא מבין כלום, לא האדמו"ר מגור, ולא האדמו"ר מסלונים" וששאל הבחור את הראש ישיבה מה יהיה לגבי המכסות? ענה ר' יגאל רוזן מה הבעיה יקחו מהספרדים.

אז אדון משה גפני, אל מי אתה עובד?! למי אתה צועק בושה?!

דא"ג אתמול בתוכנית המהדורה המרכזית ברדיו 'קול ברמה', אמר העיתונאי משה גלסנר שח"כ יעקב אשר וח"כ מקלב אמרו שקיבלו הוראה ממרן ראש הישיבה ר' גרשון אדלשטיין להתנגד לחוק בצורה פאסיבית ולא בצורה אקטיבית, כי בסה"כ זה הרע במיעוטו.

וזה חברי כנסת מהמפלגה של גפני.

לכל חברי יהדות התורה, תתחילו לקלוט שהציבור לא מטומטם כמו שאתם חושבים, ותותרו על ההצגות שמוציאים אותכם דופקים ושקרנים 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.