רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 6 בפברואר 2022

צימוקים

 

💥 ‏התפללו לרפואת הרבנית מגור מרת שושנה רייזל בת מינדל קלה שפונתה הבוקר לבי"ח לאחר שלא חשה בטוב. (ישראל כהן)
חוקרים ביקשו להגיע לבית הרבנית ונדחו בינתיים

💥 ‏האדמו"ר מויז'ניץ לונדון ששוחרר בערב שבת מבית החולים בלונדון, ערך את תפילות השבת בביתו במניין מצומצם. בשבת בבוקר התאפשר לחסידים שהתפללו בבית המדרש לעבור לאמירת 'גיט שאבעס' לצד שירת הניגון 'שבת היא מלזעוק'. (שפר).

💥 מזכיר בי"ד רבני חב"ד הרב ירוסלבסקי במסר נוקב לאנ"ש לקראת פסח: "אין ראוי כלל לאנ"ש להיות במלונות בפסח ובפרט שרבו המכשולות כשרות וצניעות וכו'. יש למחות בכל התוקף על השימוש הנלוז של מפרסמים המשרבבים ל'נופש' אלו את שם חב"ד"

💥 דרמה מזעזעת בבית הכנסת יד בנימין במרכז העיר טבריה, לאחר קבלת שבת הרב אליהו כהן שמשמש גם כראש כולל בציון רבי מאיר בעל הנס, מסר דרשה ולפתע תוך כדי דבריו נכנס בחור חילוני בסביבות העשרים לחייו ולעיני כל המתפללים פתח את ההיכל וזרק את ספר התורה אל הקרקע.
רבה של קהילת נתיבי עזרה במיאמי הרב אבישי לוי נכח במקום, ויחד המתפללים הרימו את הספר וגירשו את הבחור מהמקום.
רב בית הכנסת הרב אליהו כהן הורה למי שראה את המחזה הנורא, לצום ביום שלישי הקרוב ז’ אדר א’ יום פטירת משה רבינו.

💥 ישראל כהן: יונתן פולארד התפלל את תפילות השבת בשכונת רמות ג' החרדית בקהילת מקור הברכה בראשות הרב חיים וינר.

💥 בעיצומו של ה'טיש' שנערך אמש בהיכל ה'קלויז' בחסידות באיאן, הורה האדמו"ר לאלפי החסידים לשורר את הניגון 'עוצו עצה', זאת לדברי החסידים בשל דאגתו של הרבי מגזירות הממשלה ובראשם הרפורמה של משרד התקשורת לשינוי הקומה הכשרה.

💥 הרב אליהו קירשבוים מחשובי חסידי ברסלב בבית שמש ששיכל את בנו הבחור נחמן ז"ל באסון מירון הנורא לפני תשעה חודשים, חבק יחד עם רעייתו בן זכר בשעה טובה ומוצלחת.

💥 דובר הקרמלין : 
במקרה של מלחמה וכיבוש אוקראינה, התכנית שלנו להשאיר את העיר אומן למעבר חופשי לישראלים ולזרים גם בזמן מלחמה, ונציב שם מושל יהודי, הרבי נחמן הוא מקור השראה ודמות מופת לעם הרוסי כולו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.