רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 6 בפברואר 2022

מבזקים

 

💥 ‏שמעון הצדיק בירושלים: ערבים שתקפו בחורי ישיבה באבנים ובגז מדמיע - עוכבו ושוחררו ללא מעצר

💥 בן כספית ב'מעריב': ‏"מי ששאל את עצמו למה דרעי הכפיף את עצמו ואת ש"ס כולה לגחמותיהם הירודות ביותר של בני משפחת נתניהו, צריך לדעת את העובדה הפשוטה: גם דרעי מייחל ליום שאחרי נתניהו, כי הוא מאמין שמנדטים רבים של ביביסטים יעברו מהליכוד אליו".

💥 עקיבא נוביק ב'הארץ': ‏"המלחמה להרחקת דרעי ממליאת הכנסת היא מהמוצדקות, אבל מיקי לוי הוא לא האיש לנהל אותה. מקורבו של יאיר לפיד וחבר הקואליציה לא יכול להחליט על אופן השיקום של דרעי, בפרט כשהתקנון מאפשר לו להמשיך לעבוד בכנסת".

💥 תנועת ש״ס בתגובה לישראל ביתנו נגד קמפיין ש״ס: ״אביגדור ליברמן, מחולל ההסתה הגדול בישראל, אבי תורת ״לשלוח את החרדים עם מריצות למזבלה״, זה ששבר את כל שיאי השנאה והרעל בסרטונים אנטישמיים בעברית וברוסית שהובילו לאלימות ממשית ופגיעה בחיי אדם, מנסה כעת להוריד דמעות תנין נגד המחאה החברתית הענקית שבוערת תחתיו״.

💥 'הארץ': ‏בעל בית דפוס מאום אלפחם שנקנס בסכום של 3 אלפים שקל לאחר שסירב להדפיס מנשרים ל"נאמני הר הבית" שילם היום את הקנס במטבעות של 10 אגורות. את הסכום גייסו באום אלפחם תוך כמה שעות במטבעות של 10 אגורות.

💥 לירן תמרי: ‏חוליית הפורצים שמתעתעת את המשטרה: בליל שבת נפרצו מספר בתים בשכונה חרדית ואולם אירועים בירושלים. לפני שבוע היה עוד גל פריצות בשכונת מעלות דפנה. הערכות כי מדובר באותה חוליית פורצים.

💥 ח"כ ינון אזולאי לקאהן וחכם ב"קול חי" - במתקפה על גדעון סער: "הגיע הזמן להפסיק לאתרג אותו. מדובר באדם כפייתי שכל מה שמעניין אותו זה נתניהו ובדרך שכח את העניים, את הקשישים ואת כל מעמד הביניים. הוא שכח שהיה מסתובב בביתם של גדולי הדור ומנשק את ידם. סער האחראי למצב הכלכלי לא פחות מליברמן ולפיד"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.