רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 6 בפברואר 2022

מבזקים

 

💥 בליכוד זעמו השבוע על שיתוף הפעולה בין גפני ליו״ר הקואליציה עידית סילמן, בחוק 'איחוד מספרי החירום'. רוב חברי הליכוד חמקו מההצבעה גם בשל השפעתו של מנכ״ל מד"א בתוך הליכוד

💥 יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני:
ההנחיה של מד"א בקביעת הורה 1 והורה 2 - היא פגיעה בציבור הדתי והמסורתי ובתורמי הדם הרבים שמתנגדים לפגיעה בערכי המשפחה.
עם כל הכבוד, מד"א איננה בעל הבית בקביעות מסוג זה, ועליה לחזור בה מהנחיה מקוממת זו. אני גם מצפה מהחברים הדתיים בארגון שימנעו את התופעה המבישה הזו.

💥 בנצי רובין: בעקבות מחאת תלמידי הישיבות ורבנים במגזר סביב שינוי טופס תרומות הדם, שאף הוביל למחסור במנות במד"א, יו"ר ועדת הבריאות סילמן תכנס דיון מיוחד בנושא ביום שלישי הקרוב.

💥 אבי רבינא: בעקבות עמדותיו של ה' אליעזר מלמד בעניין היחס לרפורמים, מתווה הכותל והתמיכה במתן כהנא, יופצו הלילה עשרות אלפי חוברות בריכוזים הדתיים לאומיים עם מכתבי הרבנים ומאמרי הסברה ובהם ביקורות חריפות על עמדותיו העצמאיות .

💥 שרקי עם הקלטה והתייחסות ראשונה  מזקן רבני הציונית הדתית הרב חיים דרוקמן למכתבים נגד הרב אליעזר מלמד: ‏״יש כנראה מישהו שיש לו עניין לעשות מזה עסק. אני רואה בזה רדיפה. רודפים אותו! יש מקום לויכוח וחילוקי דעות…אבל למחוק אותה (סדרת פניני הלכה) במחי יד? זה עליהום כללי. זאת לא הדרך ע"י החתמת רבנים ופרסום״.

💥 ‏מאות איש מכל העדות והחוגים יצאו בשבת אחר תפילת שחרית למחאה ליד משרדי חברה המפעילה מוקד בשבת ברחוב בר כוכבא בבני ברק, כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום. המחאה הסתיימה אחרי שעה של ריקודים ושירי שבת על אף הגשם ומזג האוויר הסוער. (ויסברג).

💥 מחברת ׳ישראכרט׳ נמסר בתגובה לפרסומים הערב: ״הבניין של חברת ׳ישראכרט׳ היה סגור ונעול בשבת האחרונה כמו בכל השבתות האחרונות. כל פרסום אחר לא נכון״.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.