רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 6 בפברואר 2022

מבזקים

 

💥 אברך תושב בני ברק מאיים בפנייה לבית המשפט נגד משרד התחבורה על כך שאין תחבורה ציבורית ישירה מבני ברק לחוף הנפרד בתל אביב. משרד התחבורה ענה לתושב "קיים שירות רחב של תחבורה ציבורית המקשר למרכז ת"א ומאפשר מעבר לשירות תדיר מאוד לחוף המופרד בת"א. כמו כן, קיים קו 161 המגיע לים במרחק הליכה של 10 דקות מהחוף המופרד". בתגובה הודיע האברך כי יגיש תביעה בבית המשפט על כך שאין קו ישיר.

💥 הישג לשקד: למרות ההתנגדות של רע"מ ומרצ: הוסרו העררים על חוק האזרחות שלה ושל רוטמן. הממשלה תקדם את חוק האזרחות של שקד, על רוטמן הוחלט חופש הצבעה (אמיר אטינגר).

💥 ניר אורבך מגיב לווליד טאהא: "ימינה תעביר השבוע את חוק האזרחות,   אם החוק לא יעבור זו תהיה פגיעה אסטרטגית בביטחון מדינת ישראל. רע"מ המפרים פעם אחר פעם  את המשמעת הקואליציונית צריכים להבין: או שמשחקים קבוצתי או ששורפים את המועדון" (אמיר אטינגר).

💥 ‏פעילי ימינה לשעבר תלו ביום שישי על ביתו של ניר אורבך הזמנה אישית להפגנה בדרישה למדינה יהודית (יוסלה ברגמן).

💥 עמית סגל: הבעיה שמתחוורת, במיוחד לאור הסדרי הטיעון האחרונים של הפרקליטות עם ליצמן, דרעי והמו"מ עם נתניהו, היא הכותרת "שוחד" שניתנת לצורך התנעת חקירה ושימוש בכלי העוצמתי שנועד למלחמה בג'בהת אל-נוסרה, כדי לסיים אותה בעבירת מס או סעיף מינורי בהרבה.

💥 הדרמה הבאה? בתה של ח״כ לשעבר פאינה קירשינבאום בריאיון ב׳ערוץ 14׳: ״אימי הולכת לספר דברים שהיא לא סיפרה עד היום״.

💥 סקר הבוקר של ׳חדשות 12׳ ומנו גבע - שר האוצר ליברמן זוכה לציון נמוך במיוחד - 67% מכלל הציבור חושבים כי תפקודו גרוע.

💥 יניר קוזין: בקואליציה רוצים להעלות את שתי הצעות החוק (של הממשלה ושל רוטמן) כבר מחר מוצמדות בזו אחר זו בתמיכת האופוזיציה. אם כך, מחר צפויים הרבה מופעים של זעזוע. יש למה לחכות.

💥 סולימאן מסוודה: יו״ר הרשימה המשותפת איימן עודה נוכח בישיבת המועצה המרכזית של אש״ף, שמתקיימת ברמאללה בנוכחות אבו מאזן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.