רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 21 באוקטובר 2021

מבזקים


 💥 משה ויסברג: אחרי גזירת החד פעמי צפויה גזירה נוספת על מיץ ענבים טבעי הכלול במס על שתיה מתוקה. מסתמן שהשר ליברמן הולך לחתום על הצו. מדובר בהתייקרות שמשפיעה על החרדים, דתי לאומי ושומרי המסורת בישראל. זה הזמן לומר לממשלה די ואולי חברי הכנסת החרדים יכולים עוד למנוע את הגזירה

‏💥 תושב בני ברק נעצר אתמול כשברכבו כמות גדולה של סמים מסוגים שונים, תרופות מרשם ועשרות אלפי שקלים. מעצרו הוארך בחמישה ימים (אבי גדלוביץ' בטוויטר)

💥 קרן מרציאנו: מנדלבליט הציע לליברמן וברביבאי לאפשר גם ללומדי הסמכה לרבנות לקבל תקצוב, אך הם מתנגדים.

💥 אבסורד! סעיף בחוק 'רפורמת הכשרות' מבקש להסמיך את השר לשירותי דת לקבוע איזו מועצה דתית תוכל לתת כשרות לצד התאגידים. ח"כ יעקב אשר זעם: "מה פתאום לתת לשר סמכות כזו?! אני דורש לחייב את השר להביא לנו רשימה מסודרת, שנראה בדיוק את מי הוא אישר ואת מי לא ולמה".

💥 ‏שערוריה! המשנה ליועמ"ש ארז קמניץ אומר כעת בועדה לשירותי הדת היהודים כי גופים ממשלתיים כמו בתי ספר ובתי חולים יהיו מחוייבים למכרז הזול ביותר גם אם הוא ברמת כשרות פחותה מהרבנות!. (ישראל כהן).

💥 משה ליאון בוועידת מרכז השלטון המקומי: שקל אחד מכל 53 המיליארד שמנסור עבאס ורע"מ מקבלים - הם לא מעבירים למזרח ירושלים. רומז שהכל בגלל שלתושבי מזרח ירושלים אין זכות הצבעה (ירון אברהם).

💥 ח"כ קטי שטרית לליאור קינן ברשת 13: בשבוע הבא אניח על שולחן הכנסת חוק שכל אדם ללא בגרות, לא יוכל לכהן כראש ממשלה. לא יכול להיות מצב שאדם ללא בגרות לא יוכל להיות פקיד במשרה ציבורית, אך יוכל לכהן כרה"מ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.