רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 31 באוקטובר 2021

מבזקים

 

💥 סקר 'דיירקט פולס': הליכוד 35, יש עתיד 20, ש"ס 9, יהדות התורה 8,  הרשימה המשותפת 7, כחול לבן 7, הציונות הדתית 7, העבודה 7, ישראל ביתנו 7, רע"מ 5, תקווה חדשה 4, מרצ 4. ימינה בחוץ עם 2.9%.

💥 מנחם כהן: ‏הסקר הדרמטי בו ראש ממשלה מכהן לא עובר את אחוז החסימה אמור להטריד כל אזרח בישראל ולא בגלל מה שאתם חושבים: עם כמעט אפס תמיכה ציבורית ומתוך ניסיון לקרוץ לקהלים חדשים, כולנו עלולים לשלם מחיר. כשאין מה להפסיד, לכו תדעו מה נקבל פה בתקופה הקרובה. וזה לא יהיה לטובת הרוב הימני-מסורתי.

💥 אריה דרעי על סקר דיירקט פולס: ‏עכשיו זה בדוק: ממשלה שהמכנה המשותף שלה הוא פגיעה בחלשים ובזהות היהודית אין לה אחיזה בציבור ואין לה זכות קיום :

💥 ח״כ שיקלי בחדשות 12: אצביע נגד התקציב המסוכן, אולי אקים רשימה חדשה (ליאל).

💥 חיים רמון: ״יאיר לפיד הוא האיש המושחת ביותר בפוליטיקה הישראלית. הוא מושחת פעמיים, פעם אחת כי הציג את עצמו כטהור שמבקר אחרים על כספים קואליציוניים ופעם שנייה כי הוא גנב קולות על בסיס אותן הבטחות. אני מכיר אנשים שהצביעו לו על בסיס זה - זו הונאה של הציבור וחציית כל הקווים האדומים. לפיד יותר מושחת מהאנשים עליהם הוא מתח ביקורת״.

💥 ‏ח"כ בצלאל סמוטריץ' פנה לרשם העמותות בעניין פירוק ארגון 'סיוע 48' שעמד במוקד התחקיר של איילה חסון. (בלוך).

💥 העיתונאית איילה חסון למשה גלסנר בקול ברמה: "עמותת 48 היא של רע"מ, נקודה. המפלגה של עבאס מנהלת אותה. כל אירוע של העמותה מתנהל במשרדי המפלגה ומנסור עבאס מתרים שם. בנה של מנהלת הסניף של עמותת 48 בטול כרם - טרוריסט".

💥 ח"כ ניר ברקת פנה היום ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ולרשם העמותות בדרישה לפתוח בחקירת עמותת "סיוע 48", בעקבות תחקיר חדשות 13. במכתב כתב חבר הכנסת כי "התחקיר העלה כי העמותה מעבירה כספים למשפחות טרוריסטים ומסייעת לכאורה לארגוני טרור".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.