רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 31 באוקטובר 2021

מבזקים

 

💥 ׳ידיעות׳: למאות חסידי הר' ברלנד שהמתינו לו מול כלא איילון ציפתה אכזבה, האמבולנס שבו הגיע לכלא נכנס דרך שער צדדי, בעוד הם עסוקים בתפילה. מפקד מרחב משטרת השפלה במשטרה זה שקיבל את ההחלטה להכניס את הרב משער צדדי, כדי שלא יעכבו את האמבולנס.

💥 דרמה בסוגיית קבורת שדה בבני ברק. מנכ״ל ח״ק ת״א אברהם מנלה מספר לאבי מימרן בקול חי על המכתב ששגרה הנהלת ח״ק לרבנים ובו פירוט עמדתם על המכשולות במתווה המוצע על ידי העירייה. בנוסף, מתחייבים בח״ק להסיר את העתירה אם יתבקשו לכך״

💥 מנכ"ל ח"ק ת"א אברהם מנלה הודיע לרבני העיר בני ברק הרב לנדא והרב רוזנבלט כי לבקשתם תעבור המחלוקת בעניין קבורת השדה אל בית הדין של הרב לנדא ותוסר העתירה של ח"ק גחש"א ת"א בבית המשפט

💥 בעקבות מכתבו של אברהם מנלה מנכל גחש"א תל אביב לרבני העיר, בו הוא מושך באופן רשמי את העתירה מביהמ"ש ומבקש שהמאבק הציבורי נגדו יפסק, מבהירים מובילי מטה המאבק; "המאבק למען נפטרי ב"ב לא יפסק למול הפוגעים בהם עד להסרת העתירות הנוספות שמהתלות ברבנים ובציבור התושבים וממשיכות גם ברגעים אלו". .

💥 לרגל 20 שנה לפטירת הרב שך 
המחבלים החליטו לסגור ולהרוס את מפעל חיו של הרב שך 
והגישו תביעה יצוגית נגד החינוך העצמאי 
ע״י עו״ד לא חרדית 
בבית משפט הציוני 
התביעה על 250 מליון ש״ח 
מצטרפת לעוד שני תביעות שסך הכולל של התביעות 780 מליון ש״ח 
ויש לציון שהכל זה הלשנה ומסירה נוראה על יהודים חרדים 

💥 ‏ח"כ משה גפני לרשת ב': "רוב חברי הקואליציה חסרי ניסיון והם לא יודעים שאפשר להעביר תקציב גם בלי כניעה לכל הגחמות של האוצר. חברי הקואליציה פוחדים מליברמן. הוא מאיים בפרישה ולכל קול יש משמעות. הוא איש קשה שאינו מבין בכלכלה ולא מעניינים אותו האזרחים".

💥 ברדוגו מטיל פצצה אצל שרון גל:
אני מוכן להסתכן בתביעת דיבה על הקשרים ההדוקים בין איילת שקד לצלאח א-דין ומנדלבליט. אני פונה לאיילת שקד שתאפשר לי לפתוח את החומרים שיש לי כדי להוכיח את הדברים. איילת שקד הנציגה של מפלגת צלאח א-דין בממשלה!!!

💥 ‏סערה חדשה בבתי הדין: לטענת דיינים, היועמ״ש שמעון יעקובי הורה לאיש המחלקה המשפטית עו״ד רפי רכס שלא לשוחח ישירות עם הדיינים. לטענתם ההוראה מקשה על עבודתם. בבתי הדין סירבו להגיב (קלמן).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.