רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 21 באוקטובר 2021

מבזקים

 

💥 ביתר: הוגשה בקשה למעצר עד תום ההליכים נגד שלושה קטינים מביתר עילית בגין עבירות של התפרצויות, שימוש ברכב ללא רשות, הפצת מחלה, גניבה וגרימת נזק.

💥 קובי בורנשטיין: ‏יושבי ראש סיעות האופוזיציה פנו ליו"ר הכנסת מיקי לוי בדרישה שלא לכנס מחר את ועדת הבריאות, זאת בעקבות כוונתה של יו"ר הועדה עידית סילמן לכנס אותה ביום שישי, למרות שמעולם לא כונסו ועדות בימי שישי וערבי חג עקב ההכנות לשבת.

💥 יקי אדמקר: ח"כ יעקב אשר במתקפה חריפה על יו"ר הקואליציה - "עידית סילמן היא יו"ר הוועדה היחידה שמתכוונת לקיים דיונים מחר, ערב שבת, ללא שום צורך דחוף. האם אין שום נורמה או ערך יהודי שחברי ימינה לא ירמסו בדרך להידבקות המביכה בכסא, או שמא הלחץ מכיוונו של ליברמן להריץ את דיוני התקציב הוא בגדר פיקוח נפש?".

💥 לאחר ש‏יו"ר הקואליציה סילמן ביקשה לקיים ביום שישי דיוני תקציב בוועדה שבראשותה, יו"ר הכנסת דחה את בקשתה בשל התנגדות האופוזיציה עקב "ההכנות הנדרשות לשבת"

💥 השרה תמר זנדברג ב'רשת ב': החרדים חושבים שמס על כלים ח"פ זה נגדם - אבל גם במשפחות חרדיות אפשר לחנך את הילדים לשטוף כלים.

💥 הרב שמואל טירר מנכ״ל ישיבת ׳אור ישראל׳ ל'קול ברמה׳: "מיסוי החד פעמי יגרום לעלייה בשכר הלימוד בישיבה"  

💥 ‏בעקבות גזירת הממשלה וליברמן על החד פעמי: בביהמ"ד הגדול בקרית בעלזא ירושלים הזמין השמש הרב אהרן קלמן פריד כמות ענק של כוסות חד פעמי. בפועל הגיעו בקושי 6 משטחים בעקבות המחסור החמור. (ויסברג).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.