רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 31 באוקטובר 2021

מבזקים

 

💥 משפחה נוצרית מארגנטינה התאקלמה בשכונת רמת שלמה, היא הצליחה להיטמע בשכונה כיהודים חרדים. אחד מהם אף נכנס לאחד מבתי גדולי ישראל.

💥 ‏בית המשפט המנהלתי ביוון: שחיטה כשרה על פי היהדות והאסלאם אינה חוקית. בית המשפט נימק את החלטה ואמר כי היא נוגדת את החקיקה היוונית ואת חוקי האיחוד האירופי.

💥 משחטת עופות עוף עוז באזור התעשיה שגב שלום ליד באר שבע הושבתה בעקבות תקיפה חמורה של משגיח כשרות על ידי אחד העובדים הבדואים, המשגיח פונה פצוע לסורוקה. (ינון מגל)

💥 חבר מועצה חרדי לשעבר מברוקלין נידון למאסר ולצד זאת התנגד לחיסוני הקורונה, אך החשש מבידוד בכלא שינה את דעתו והוא יתחסן בטרם כניסתו לריצוי עונשו.

💥 ח"כ יצחק פינדרוס בקול ברמה: "נתנו לרפורמים 40 מליון שקל, ממוצע של מליון שקל לכל רפורמים. מחר נקיים התייעצות בין שס-יהדות התורה-הציונות הדתית, להסביר לציבור המסורתי את הסיכון שבדברים."

💥 ‏סיפור מצחיק עד כמה ח"כים חרדים פוחדים ממנהלי מוסדות: אחד מכלי התקשורת פירסם שהושג תקציב של 30 מיליון. מנהלי הסמינר כינסו את עצמם אמש בבני ברק וזימנו את הח"כים. לא פחות מ-8!! חברי כנסת של דגל וש"ס, התייצבו. בסוף מתברר שהיה טעות בדיווח, וזה רק 15 מיליון. (מני גירא).

💥 ח"כ משה גפני מאשים בכינוס מנהלי הסמינרים אמש בבני ברק: "חשבון הנפש של כל הנוכחים פה צריך להיות בכך שנעשה בדק בית, שכל הצוות והמורות המועסקים בסמינרים יוצאים להצביע כהוראת גדו"י. אם זה אכן היה כך בבחירות האחרונות, אולי הכינוס הדחוף הזה לתקציב הסמינרים בממשלת הגזירות היה מתייתר".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.