רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 21 באוקטובר 2021

מבזקים

 

💥 מתוך כ18 אלף בדיקות סרולוגיות שנערכו בחודש האחרון בערים החרדיות נמצאו 48% חיוביים (הקו החרדי).

💥 מיטל יסעור ב'ישראל היום': בעקבות פנייה ששיגר יושב ראש אגודת "למענכם" יוסי ערבליך למאיר שפיגלר מנכ"ל הביטוח הלאומי - הודיע הביטוח הלאומי כי הוא בוחן הכרה במחלימי קורונה הסובלים מתופעות לוואי, לצורך קביעת אחוזי נכות.

💥 ‏התפרצות קורונה בבית ספר בשומרון: 39 ילדים ו-3 מורים נדבקו בקורונה בבית ספר ביישוב שערי תקווה, שהחל לפעול לפי המודל של הכיתה הירוקה. הורים לילדים בבית הספר טענו כי על אף שמספר המאומתים עלה, בבית הספר המשיכו לפעול - והילדים המשיכו להגיע ללימודים על פי המתווה

💥 350 תלמידות מביתר עילית נשלחו לבתיהן בעקבות ליקוי בטיחות בבית הספר "חיי שרה". אחת התלמידות מעדה השבוע ונפצעה בראשה בעקבות עבודות להרחבת בית הספר.

💥 המאומתים לוריאנט דלתא החדש: 6 מקרים התגלו בישראל – 4 ילדים לא מחוסנים, אדם אחד שחוסן בחודש פברואר ואחד שחוסן בחודש יולי. במשרד הבריאות אמרו "משמעות הוריאנט טרם ידועה, יש צורך בתקופת מעקב ולמידה"

💥 מחקר של מכון כללית ואוניברסיטת הרווארד קובע: החיסון נגד קורונה בקרב בני נוער יעיל ב-90% במניעת הדבקה וב-93% במניעת מחלה עם תסמינים (גלצ).

💥 ניו יורק: ראש העיר דה בלאזיו: כל עובדי ניו יורק, כולל שוטרים וכבאים, צריכים להתחסן עד ה-29 באוקטובר ללא אפשרות בדיקה או בסיכון לאבד מקום עבודה. 

‏💥 ה-FDA אישר את מנת הדחף של מודרנה וג'ונסון אנד ג'ונסון. במקביל, הוענק אישור לשימוש במנת דחף של חברה אחרת מזו שקיבלו המתחסנים במנות הראשונות

💥 הקורונה בעולם: מניין המתים במקסיקו עלה ל-285,347 בני אדם. בברזיל 373 בני אדם מתו ביממה האחרונה - המספר הנמוך ביותר מחודש אפריל 2020. בגרמניה 67 מתו ביממה האחרונה, 16,077 מאומתים אובחנו.

💥 ‏אוקראינה: שיא של כ-22 אלף נדבקים חדשים בתוך יממה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.