רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 14 בספטמבר 2021

למה אינני חותם בשמי


 מאת יהודי פשוט

טאקע אשטיקל קושיא לגופה, אף כי השואל מזכיר לי את רבי נתן פרייז הסייד השם דבר מבתי אונגרין ע״ה שניגש פעם לקופקה שלנו בבגדי עבודתו ותקף אותי הבני-ברק׳י בחולצה המגוהצת: מה אתה עומד ומדבר עם השנארערס אוכלי החינם האלה.. אז הוצא ותן לי כבר כמה סיגריות עם פילטר..  שהרי הכותב היקר עצמו העלים את שמו..

לגופו של עניין, הבלוג הזה הוא הבלוג של רבי חיים שליט״א ואנחנו רק טרמפיסטים ואורחים לשעה והנימוס הטבעי אומר: תסתפק בכך שדבריך מתפרסמים ואל תבקש לך כבוד ושם בנחלתם של מארחים.

לצד כל האמור ישנם יהודים אין קץ במקומי ובארה״ק היודעים מי הוא זה ואיזה הוא עבדך הנכנע העומד מאחרי שם העט יהודי פשוט. ומותר לך להירגע עם הידיעה שאני סופג גם ככה עוינות ואיבה למכביר על חלומותי ודברי, אלא שאני מלומד באיבה ורצח אופי משחר נעורי עד שההתנסות הזאת הייתה לי כצל המלווה אותי מאז שאני זוכר את עצמי וכבר הרבה עשרות בשנים שאינני נותן עליה את דעתי.

לצערנו הציבור של דור החרדונים טרם הבשיל לקבל שישנם ותמיד יהיו בקירבנו גם כאלה שרואים את הדברים מעט אחרת מהמקובל על ההמון, ודומני שכאשר נתגבר על קושי זה נוכל לדון במכלול הנושאים שעל דרכי חיינו לגופם וייטב לנו ולבנינו..

ואני מברך את כל אוהבי ושוטני מאמרי היהודי הפשוט בכל שם וכינוי דאית ליה שייחתמו לשנה טובה ומתוקה.
יהודי פשוט

נ.ב.
חלילה שאהיה כמתעבר על ריב לא לי במנהג הרכבת החתן.
ומי אני שאזלזל בכתוב בשו״ת שבט הלוי. רק אעיר שבצעירותי נהגו בו כאבותינו ואבותיהם חסידים כמתנגדים ולא נחשדו ישראל על הזכר.. וזכורני שמלפני כחמישים שנה היה כאן יהודי יקר מהייעקעס איש ירא שמים ועוסק במצוות שהיה הולך לכל חתונה למנוע או לעצור בגופו ״מכשול״ נורא זה והיה עצם בואו לאיחוכא ואיטלולה ולחלק משמחת החתונה..   אבל פשיטא שמאן דקפיד קפדינן בהדיה.. ואין להאריך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.