רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 3 בספטמבר 2021

'הפייק החרדי' כולם סובלים מזה


הוא לא הראשון שזה קורה לו, זה קרה להרבה מאוד וגם לכותב שורות אלו. מתחזים בשם שלך ובתמונה שלך כותבים מה שכותבים, ואז מתקיפים אותך 'על מה שכתבת'

את הידיעה הזו קראתי היום:

מביך - מנחם רהט ב'מצב הרוח' תוקף את ח"כ גפני על דברים שכתב בטוויטר. העובדות: לגפני אין חשבון בטוויטר, מדובר בפייק

פלא על מנחם רהט שבקי בקורא ברחוב החרדי שלא קלט, שכאשר רואים משהו בשם של חרדי הדבר הראשון שחייבים לבדוק האם יש לו חשבון פעיל, מתי זה התחיל, ואם רק לאחרונה, מבררים אם זה אכן הוא. החרדים זה דרכם ושיטתם, כאשר הם מבקשים להתקיף מישהו, ממציאים כאילו שהוא כתב משהו ועל סמך זה יורדים עליו וגורמים שגם אחרים יירדו עליו. לי עשו זאת עוד לפני הטוויטר והפייסבוק ודומיהם, לפני יותר משלשים שנה כתב מישהו משהו, ועורך ה'דער איד' תקף אותי על שכתבתי כפירה, ולמרות שהוא ידע בסופו של דבר כי מדובר במה שכתב מישהו אחר ולא אני הוא מעולם לא התנצל על מה שכתב

מעולם לא היה לי חשבון בפייסבוק ולא בטוויטר, ואם תבדוק תמצא כמה פעמים פתחו בשמי חשבונות. אותו דבר עשו עכשיו למשה גפני, ותוקפים אותו על מה שלא כתב

אני כותב שורות אלו מפני שחשוב לדעת, ובמיוחד בעתיד, כי מה שנכתב בטוויטר ופייסבוק זה לאו דוקא אמת, יש הרבה מתחזים במקומות הללו, ופלא גדול על מנהלי פייסבוק וטוויטר שהם מאפשרים זאת

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.