רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 21 ביולי 2021

מבזקים


💥 ‏רבנים בציונות הדתית ובהם הרב דרוקמן חתמו על מכתב נגד רפורמת הכשרות של השר כהנא. (עקיבא ויס). הרבנים כותבים כי הרבנות הראשית היא הגוף המוסמך היחידי לנהל את ענייני הכשרות וכל מהלך צריך להיות מתואם ומוסכם עמה.

💥 ‏ביטול מונופול הכשרות: הרב יצחק יוסף סירב לפגוש את השר כהנא. (ערוץ 7).

💥 ‏מועצת הרבנות הראשית תיכננה לכנס ישיבת חירום מיוחדת עקב המהלכים האחרונים של השר כהנא. אך עו"ד הראל גולדברג (המנכ"ל הזמני ולפני כן היועמ"ש של הרבנות), מנע זאת (דביר עמר).

💥 ‏רפורמת הכשרות של מתן כהנא: הרב אליעזר מלמד, רב הישוב הר ברכה, תומך במהלך. (סרוגים).

💥 יהודה ולד מנכ"ל מפלגת הציונות הדתית בראיון לקו החרדי: "ההתנהלות של מתן כהנא מעידה שהוא עושה אצבע בעין לכולם. זה מצטרף לגזירות של ליברמן. המהלך שלו יעשה נזק עצום לעולם הכשרות. מי שיסבול ויינזק זה הציבור החילוני"

💥 ‏ח"כ ינון אזולאי ב'קול ברמה': "יש בעיות בגוף הכשרות, אף אחד לא מטאטא את זה, אבל התיקונים צריכים להיות ביחד עם הרבנות".

💥 קרן נויבך ליעקב אשר ברשת ב': "רפורמת הכשרות תאפשר כפי שיש בדצי"ם מחמירים מעל לרף של הרה"ר, יהיו גופי כשרות מקלים יותר, מה הבעיה?". אשר: "זו בדיוק הבעיה, הרבנות היא ברירת המחדל, מרף הכשרות שלהם אי אפשר לרדת".

💥 ‏עימות במליאה סביב הרפורמה במערך הכשרות - שר הדתות כהנא: "כל מי שעיניו בראשו מבין שמערכת הכשרות שלנו חולה מאוד". ח"כ ליצמן: "סוף סוף התעוררת, ביחד עם הרפורמים של הכנסת"

💥 ‏המאבק על שלימות הכשרות! ח"כ ינון אזולאי ב'קול ברמה': "מותר לעשות בלאגן במדינה הזאת. אני קורא למשגיחים - שגם יחסמו כבישים אם צריך".

💥 ‏ביקורת קשה על מהפכת הכשרות: ח"כ אשר ברשת ב' "אף אחד לא היה מעלה בדעתו להפריט את בתי המשפט ואפילו לא את ועדות התכנון והבניה. כשרות היא לא תכנית כבקשתך, המדינה קבעה שהרה"ר היא הגוף הקובע וכעת רוצים לפרק אותו, לפחות שיגידו את זה ולא יסתתרו מאחורי רפורמות".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.