רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 21 ביולי 2021

מבזקים


💥 החדרת אינטרנט לחרדים: שרת הפנים חתמה על תיקון התקנות לפריסת סיבים בבניינים. מה שלא הצלחתי במשך שנה לרתום את שר הפנים הקודם אריה דרעי לחתום. (שר התקשורת יועז הנדל).

💥 יובל שגב: שרת הפנים איילת שקד החליטה להפוך את החלטת השר לשעבר דרעי. כל בבניין חדש בארץ יהיה מחויב בתשתית לסיב אופטי, גם ביישובים החרדים.

💥 הזינוק בתחלואה מגיע גם באזורים החרדיים: ‏202 מאומתים בשבוע האחרון בריכוזים החרדיים. 70 בשבוע שעבר. 24 בשבוע שלפניו. 14 בשבוע שלפני. 3 בשבוע שלפני. (צבי טסלר).

💥 מקלב לשר הבריאות: האם אתה שמח שהתחלואה נמוכה בציבור החרדי? הורביץ: זה יגיע אליהם מאוחר יותר

💥 הדרת הציבור הדתי בפתח תקווה מאירועי תרבות: אורי עומסי פעיל שס בעיר בטויטר "‏עיריית פ"ת גובה כסף רק לציבור הדתי. עלות כרטיס לאירוע אמש עם אברהם פריד היה 50 שח לנפש. מוקדם יותר אירוע לציבור הכללי באותו מתחם ובהפקה דומה = היה ללא עלות. טבלת האירועים לציבור הכללי עשירה ומגוונת בשונה מלציבור הדתי".

💥 עוד משערוריית ומחדל התרבות בפתח תקווה: לאירוע אתמול של אברהם פריד נמכרו עודף כרטיסים, מה שיצר עומס צפוי, שערים נעולים, עוגמת נפש והמון "סיבוב פוליטי". (אורי עמוסי).

💥 קובי בורנשטיין: ‏אושרה ההצעה דחופה לסדר שהגיש ח"כ ‎קריב ומליאת הכנסת תדון היום באירועים שהיו בתשעה באב ברחבה השיוויונית בכותל המערבי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.