רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 21 ביולי 2021

מבזקים


💥 ‏ח"כ אוריאל בוסו מש"ס פנה ליועמ"ש מנדלבליט: "כוונת ח"כ ניר אורבך מימינה להחריג את בני הציונות הדתית מגזירת המעונות של שר האוצר ליברמן נוגדת במפורש את לשון החוק בדבר אפלייה מגדרית ו/או על רקע דתי. בלום מייד את החפצים בדריסת החוק ברגל גסה" (רפאל כהן)

💥 שלזינגר ב׳ישראל היום׳ על המפקד של ׳הליכוד׳ - מדובר באירוע שלא קרה בליכוד בשנים האחרונות. המטרה היא להרחיב את המפלגה ולהכניס עוד 30-40 אלף מתפקדים חדשים כדי להשפיע על הרשימה. יציאה למפקד החדש והצטרפות מתפקדים רבים, תגרור אחריה גם בחירת דמויות חדשות לתפקידים במוסדות המפלגה, כולל גם בסניפים המקומיים.

💥 טל שלו: הליכוד הגיש בקשה לדיון 40 חתימות בהשתתפות בנט בתחילת אוגוסט. שידור חוזר לדו קרב הרטורי בין בנט ונתניהו.

💥 ‏פורש מהמפלגה? ח"כ אלי אבידר התחדש בתמונת פרופיל חדשה בפייסבוק בלי ישראל ביתנו.

💥 ‏התנועה לאיכות השלטון עתרה לבג"ץ נגד החוק לפילוג מפלגות המעודד עריקות: "תיקון חוק שנועד לפצל את הליכוד ולעודד עריקים פוליטיים זה תרגיל מסריח על סטרואידים, גם כשלממשלה קוראים 'ממשלת שינוי'".

💥 ‏מאיימים: בקואליציה הציבו אולטימטום לאופוזיציה בעניין הקמת ועדות הכנסת והבהירו: אם הנושא לא ייפתר עד תחילת השבוע, הקואליציה תקים את הוועדות באופן חד-צדדי, ללא התחשבות בעמדת האופוזיציה. (זאב קם).

💥 הרדיפה נגד נתניהו: בבג"ץ החל דיון בעתירות להשבת המימון שקיבל נתניהו ממיליקובסקי בגובה 300 אלף דולר, ולהשבת ה"הלוואה" בגובה 2 מיליון ש"ח שקיבל מפרטרידג'.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.