רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 16 ביולי 2021

לוחמים בסמארטפונים ומצלמים בסמארטפונים


לאחרונה מתנהל ויכוח בענין הסמארטפונים, מפגינים בחנויות, יש האומרים כי מדובר בהפגנות שאינם לשם שמים מתכוונים להפחיד את הבעלים על מנת שיקנה רק מאנשים מסויימים ככה יוכלו לגלגל מיליונים שזה נושא בפני עצמו והמשטרה עתה פתחה בחקירה בענין. אני גם לא יעסוק כאן במציאות כמות שהיא שיותר ויותר חרדים יש להם טלפונים חכמים כאלו שהם יכולים להגיע גם היכן שלכאורה סוגרים להם. אני עובר על השנים שלי בבלוג הזה, התחלנו ממספרים קטנים של כמה מאות אלף כניסות בלבד והגענו למיליונים כאשר בכל זמן המספרים עולים ועולים למרות שיותר ויותר עושים כל מה שרק אפשר למנוע מכניסה אלינו והם לא מצליחים, מי שמבקש להגיע מוצא את הדרך זו המציאות

אני מבקש כאן לשאול שאלה. אולי יכול מישהו להסביר לי, אם מותר רק להחזיק טלפונים מסויימים ששם חסומים מכל כך הרבה אמצעים חכמים, איך הם מצלמים דרך הטלפונים בדרכים שאסורים בטלפונים הכשרים. האבסורד כל כך גדול, מפגינים נגד הטלפונים האלו ומצלמים בטלפונים כאלו. כל דגם חדש שיוצא שהוא חכם יותר נקנה על ידי חרדים רבים ומשתמשים בהם להגנה על החרדים, בלעדי אותם טלפונים לא היו הוכחות להתנהגות המשטרה לברוטליות הנוראה נגד חרדים ועוד כל כך הרבה דברים אחרים

הסמארטפונים הופכים להיות מציאות חיינו, ואם רוצים אתם באמת להציל נפשות תחנכו אותם להשתמש נכון בהם ואז יהיו עסוקים בצד החיובי של המכשירים האלו. נכון שקיימת סכנה, אבל אותנו לימדו כי עם 'עשה טוב' אוטומטית משיגים את ה'סור מרע' מפני שאין זמן לעשות רע. תמלאו את הסמארטפונים בחומר יהודי דתי וחרדי שיהיו עסוקים בה במלא הזמן וממילא לא יהיה זמן לשטויות

הענין הוא שלא לזה הם מתכוונים, הם חוששים שיגלשו להיכן שיידעו את האמת היכן שמדווחים על הקורה ברחוב החרדי מזה הם מפחדים יותר מאשר שיגלשו למקומות אסורים, על זה הם לא היו יוצאים למאבק. המציאות שהיום החיים החרדים מתנהלים דרך האינטרנט זה מה שמפחיד אותם, שם אין להם שליטה

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.