רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 8 ביולי 2021

מבזקים


 💥 ‏חולה קורונה בן 48 שלא חוסן, ולא סבל ממחלות רקע משמעותיות נפטר הלילה בבית החולים וולפסון בחולון (וויינט).

💥 ‏עמר בר לב לרשת ב': "מידי יום שוטרים פוקדים את בתי המבודדים בדגש על החוזרים מחו"ל. הם פוקדים בין 2500-3500 ביום וניתנים דוחות".

💥 ‏לאן נעלמו 19 חולים במצב קשה? 'ידיעות': השוואה בין נתוני משרד הבריאות לבין המצב האמיתי בבתי החולים מצביעה על פערים גדולים: למשל לפי משרד הבריאות אתמול היו מאושפזים 46 חולי קורונה במצב קשה, אך לפי בתי החולים מדובר ב־27 חולים בלבד, משרד הבריאות בתגובה לעיתון: "נבדוק".

‏💥 ‏משרד רה"מ במסמך פנימי: להודיע לציבור כבר בימים הקרובים אילו הגבלות עלולות להיות מוטלות בחגי תשרי ולאחר ט' באב, במטרה להכינו מראש. ממונה הקורונה, הפרופ' נחמן אש, הבהיר: "רחוקים מהטלת סגר". (גלצ).

💥 ‏יעילות החיסונים: ‏מתוך 46 מאומתים מחו"ל אתמול, 34 מחוסנים ו-5 מחלימים. עם זאת מצב החולים קשה הוא בהדרגה מה שמוכיח על יעילות החיסונים גם למי שנדבק.

💥 ‏בית הדין לעבודה בירושלים פסק כי יש להחזיר מיד לעבודה עובדת מפעל הפיס שלא התחסנה. העובדת הוצאה בחודש אפריל לחל"ת, למרות שהסכימה לבצע בדיקות קורונה שוטפות ולעבור לחדר סגור (נועה רויכמן).

💥 ‏ישראייר עתרה לעליון בטענה שאסור למדינה לגבות על בדיקות הקורונה בנחיתה, משום שמדובר על שירות שרש״ת צריכה לספק לנוחתים וכי מדובר באגרה לכל דבר, העליון הורה למדינה לפרט את מרכיבי התשלום בכדי שיכריע האם מותר לגבות תשלום מהנוחתים מבלי להתקין תקנות שיאושרו בכנסת (גלובס).

💥 ‏מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי ב"ערוץ 12" על הפער בנתון החולים קשה: "מתחילת הקורונה - ההגדרה של החולים קשה לא השתנתה. אנחנו לא ממציאים את המספרים"

💥 ‏מתווה הבדיקות המהירות צפוי להיכנס בעוד כשבוע-שבוע וחצי וישמש את הלא מחוסנים. ההערכה היא שבחלק מהמקומות הן יהיו בתשלום שינוע בין 40-80 שקלים - כך פרסמנו ב"תוכנית חיסכון" (יולן כהן)

💥 ‏‏פרופ' איתמר גרוטו: "אני יכול לצפות גל של תחלואה, אני מניח שמספר המקרים ימשיך ויעלה אבל זה לא יתרגם לעומס כזה גדול בבתי החולים. ברור שאנשים יחלו, ולצערנו חלק גם ימותו, אבל זה קורה לנו גם בשפעת".

💥 ‏מספר המתים מקורונה בכל העולם חצה את סך 4 מליון מתים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.