רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 26 ביולי 2021

מבזקים


💥 נצחון לגברת רביץ 'דגל התורה' נכנעת וממנה נשים למועצות הדתיות - ‏אישה חרדית במועצה דתית: ראש מועצת קרית יערים יצחק רביץ העביר אמש בחירת חברי מועצה דתית בהם אישה חרדית. המהלך תואם עם שר הדתות כהנא. (זלמנוביץ).

💥 רחמנא לצלן באישור הגר"ח קנייבסקי ממנים נשים לתפקידי ציבור - ‏אישה חרדית במועצה דתית: בהוראת השר כהנא ובאישור והמלצת רבה של טזלסטון הרב שולמן, העביר אמש ראש מועצת קרית יערים יצחק רביץ בחירת חברי מועצה דתית בהם אישה חרידית

‏💥 מיד אחרי אסון קריסת הבניין בפלורידה העריכו את מספר הנעדרים ב-99, אבל אז הוא טיפס ל-145 ויותר. אבל זה כנראה היה מופרך והנה, עם סיום החיפושים, בסיכום התגלו 97 גופות ורק עוד אחת נעדרת ובסה״כ 98 היה כנראה המספר, כל-כך קרוב להערכה הראשונית. (יואב איתיאל).

💥 המשרוקית של גלובס קובעת לאחר בדיקה: אמירתו של ח"כ גלעד קריב לפיה המדינה מממנת 90% מעלות תלמיד ישיבה היא שקר.

💥 קובי בורנשטיין: ח"כ מלכיאלי יוצא על קריב במליאה: "מגיע אחד מחברי הכנסת החצופים של הקואליציה, קוראים לו גלעד קריב, ומשקר על התקציבים של החרדים. הוא שקרן כמו ראש הממשלה שלנו ומסית נגד החרדים". מלכיאלי שיבח את עיתון גלובס על "תחקיר מעמיק לחקר האמת".

💥 ברסלב תצביע ימינה בבחירות הבאות - נציגי ברסלב נפגשו עם השר כהנא - סוכן הנסיעות אליהו רביבו הייתה פגישה מצוינת וחיובית, יהיה מתווה מסודר ויטוסו כמה שיותר אנשים. לאף גורם ממשלתי אין אינטרס לפגוע בקיבוץ הגדול, רוצים שהכל יתנהל מסודר.

💥 ‏שר התקשורת ‎יועז הנדל על רפורמת הטלפונים הכשרים: "במשך הרבה מאוד שנים כולם ידעו שיש בעיה. הציבור החרדי משלם יותר ומקבל פחות, הוא נתון לחסימות שרירותיות. הטלפונים הכשרים נועדו למנוע תכנים לא ראויים, אבל יש הרבה מאוד חסימות של מספרי חירום".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.