רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 26 ביולי 2021

כבר כמעט לא נעים פה

מאת: חרדי בעולמו

 

היום, בשביל להיחשב חרדי כשר מן המניין, אתה חייב להתלונן קשות על 'ממשלת השמד'. לומר שלש פעמים ביום שבנט שקרן וגנבן קולות ושזו ממשלת שמאל וכו' וכדו'. החשש שאם תגלה, חלילה, איזושהי הבנה למה שמתרחש מעבר לתלונות, אזי תוקע אל מחוץ לקהל. כבר לא מדובר על השישי שאפסיד, אלא על החשש שלא יתנו לי גם לא מפטיר ואולי רק גלילה???

אז איני יכול לכתוב את שרציתי ורק שאלה אשאל אתכם?

שמעתם ששר התקשורת החליט שמעכשיו הלאה 'וועדת הרבנים לענייני תקשורת' תהיה חייבת לפרסם אלו מספרי טלפון היא חוסמת וגם -שומו שמים - גם 'למה'. מה הסיבה שהוחלט לחסום את הקו.

נו, תגידו בעצמכם, זו לא ממשלת שמד?? יכול יהודי כשר להסכים לזה שהמאפיה התקשורתית הכי ותיקה והכי מבוססת בישראל תצטרך להסביר את נימוקיה??? זה שהם שומעים בקול הרבנים ועושים מה שהרבנים אומרים להם, זה לא מספיק??? להיכן הגענו, ריבונו של עולם!!!

חייבים להחזיר בדחיפות את ליצמן לתפקיד שר הבריאות. עובדה שכל זמן שהוא כיהן בתפקידו זה, לא עלתה על דעתו של אף אחד להתחיל ולבדוק מה בדיוק עושים שם בוועדת הרבנים לענייני תקשורת.

בקצב הזה הם עוד עלולים לרצות לבדוק את הקשרים העיסקיים של ועדת הרבנים. שומו שמים וזעקי ארץ.

ככה זה כשיש ממשלת זדון. בהתחלה מתחילים עם וועדות חקירה בנשיאות שופטים, עכשיו כבר מחייבים את וועדת הרבנים לענייני תקשורת להיות עניניים ואם נמשיך כך להיכן נגיע.

ורק הקב"י יאמר לצרותינו די ובמהרה בימינו יהיו בחירוצת חדשות ותוכלו להצביע לאות הקדושה, רק כך תינצלו מכל עוונותיכם ומכל צרותיכם.

זה הרי, בדוק ומנוסה.


חרדי בעולמו

 

נ.ב.

למי שלא מזהה את המופיע בתמונה, הסבר קצר:

זה ראש וועדת הרבנים המדוברת, המדגים ממה ואיך בדיוק צריך להיזהר מהסמארטפון.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.