רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 18 ביולי 2021

מבזקים


 💥 גנץ רוצה רפורמים בכותל - אבי רבינא: ‏במפגש עם פעילים לרגל תשעה באב, התייחס שר הביטחון בני גנץ לסערת הרפורמים בכותל: ״הכותל מספיק ארוך להכיל את כל חלקי החברה. אני בעד הובלה אורתודוקסית, אבל אני לא בעד בלעדיות אורתודוקסית. באופן אישי משתייך לזרם הזה, אבל לא מוכן שזה יגיע לכדי בלעדיות״.

💥 ‏העימות של הרפורמים בכותל: הרב הראשי לישראל דוד לאו "יש מסורת ארוכת שנים של תפילה בנוסח ובסדר מסוים וחבל שמנסים לשנות את הסדר ביום כזה. יש לכם רצון, תנסו לדבר בדרכים אחרות ולא ביום כל כך מיוחד. לא להפוך את המקום הזה למקום של הפגנת כוח ועימותים". (רשת ב').

💥 בית קפה ״ בסקוטי״  פתח תקוה בהשגחת הרבנות מהדרין של פתח תקוה, אחת מרשת ביסקוטי פתחה את שעריה הבוקר תשעה באב, אנשים יושבים ואוכלים שם,

💥 ‏אמיר פורת מבעלי החנות בפתח תקווה: "אני אדם מסורתי שצם, והעסק סגור מדי שנה בליל ט׳ באב ומופעל ביום ללא מוסיקת רקע, בשולחנות מצומצמים הממוקמים בתוך העסק ולא מחוצה לו, עם תפריט מצומצם, מבקש מחילה אם פגענו ברגשותיו של כל אדם באשר הוא. יצויין כי במקביל שוחח עימו הרב הלוי והורה לו לנהוג לפי הכללים". (ישראל כהן).

💥 ׳ערוץ 20׳: אריה קניג סגר״ע י-ם מפרסם תמונות המתעדות בתי עסק בירושלים אמש ממתחם התחנה הראשונה. בתיעוד נראים בתי עסקים פתוחים כרגיל, כולל בתי עסק לממכר אוכל ושתיה.

💥 ״ראש הממשלה, נפתלי בנט, קיים הערכת מצב בהשתתפות השר לביטחון הפנים ומפכ"ל המשטרה בנוגע לאירועים בהר הבית. רה"מ הנחה להמשיך בעלייה מסודרת ובטוחה של יהודים להר תוך שמירה על הסדר במקום״.

💥 אחמד טיבי: ממשלת השינוי נכנעה לימין הקיצוני ומאפשרת ליהודים לעלות להר הבית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.