רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 18 ביולי 2021

מבזקים


 💥 ‏עשרות מוסלמים התבצרו הלילה במסגד אל אקצא במענה לקריאות להגיע למקום ולמנוע עליית יהודים להר הבית בתשעה באב. עימותים התקיימו במקום עם המשטרה, שירתה כדורי ספוג ואמצעים לפיזור הפגנות. לא נמסר על נפגעים. (כאן).

💥 ‏גורם בכחול לבן לערוץ 20: הממשלה הנוכחית פחות טובה מהקודמת, בדיעבד הייתה טעות לפרק אותה. כרגע אין היתכנות לממשלה אחרת, אבל במידה ונכנס למשבר קואליציוני או מדיני עקב אירוע כזה או אחר, יתכן ונבחן מהלכים נוספים.

💥 ישכר זלמנוביץ: מזכירות הממשלה הודיעה כי לאור העלייה בתחלואה ישיבת הממשלה השבועית תתקיים באולם שאגל בכנסת. ח״כ משה ארבל מש״ס פנה ליו״ר הכנסת בטענה כי מדובר ב״ניצול הכנסת ורמיסת עקרון הפרדת הרשויות״

💥 יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה בריאיון בערוץ 12:"העמדה שלנו היא נגד תקציב שפוגע בחלשים - שאותו מנהיג איווט ליברמן, אדם ימני קיצוני במצע הכלכלי שלו ,אין סיכוי שאנחנו נצביע בעד התקציב שגרוע למוחלשים".

💥 שוחד בחירות? אילה חסון חושפת בחדשות 13: שרן השכל הגישה הצעת חוק לפיצול המועצות "כסרא-סמיע" בצפון, בעלות מליונים בניגוד למגמה הארצית לאיחוד ערים ומועצות. ביישוב סמיע שמבקשים את הפיצול, זכתה "תקווה חדשה" במירב הקולות.

💥 מיכל רוזין -"מרצ": עלייתם של חברי הכנסת להר הבית, מסיעתו של ראש הממשלה ויו״ר סיעת תקווה חדשה והפרובוקציות בהר הבית, מסכנות את שלומה של הקואליציה הטריה.

💥 ‏חמאס: אנחנו קוראים לאנשינו לצעוד לעבר ירושלים, להיות נוכחים שם ובסמטאות של העיר העתיקה. בינתיים, תפילות ט' באב עדיין מתקיימות כסדרן. (ישראל היום).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.