רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 11 ביוני 2021

מבזקים


 💣‏שר הביטחון בני גנץ בטקס סיום שנת פעילות של חניכי התנועה 'אחריי': "בממשלה הבאה אנחנו רוצים להעביר את חוק הגיוס ולעשות מתווה שירות שבו כל אזרח במדינת ישראל יתרום במשהו למדינה, בין אם בשירות צבאי או שירות אחר - אבל כולם צריכים לתת"

💣יערה שפירא: בהסכם עם ישראל ביתנו: "הצדדים מתחייבים לפעול בכל הכלים שלרשותם" לחוק הצינון, ללימודי ליבה, קידום תחבורה ציבורית בשבת, הסדרי תפילה בכותל, ביטול סמכות שר הפנים להורות על סגירת עסקים בימי מנוחה והכרה בנישואים של מנועי חיתון .

💣הבוקר (ו) ראש חודש תמוז הגיעו לרחבת הכותל המערבי קבוצה קטנה של נשות הכותל ומולן באו למחות קבוצה קטנה של גברים אורתודוקסים שביקשו למנוע את כניסתן.
הקרן למורשת הכותל המערבי מצרה על התלהטות הרוחות.
סדרני הכותל עשו כל אשר לאל ידם להפריד בין הניצים ולהרגעת הרוחות.
הקרן למורשת הכותל המערבי קוראת להסיר את המחלוקות מעל רחבת הכותל המערבי ולהשאיר את המקום כמאחד.

💣חנן גרינוולד: ‏עימות חריג במיוחד הבוקר בכותל המערבי: נשות הפרובוקציה שהגיעו למקום הותקפו על ידי חרדים שעמדו וקרעו סידורים שהיו ברשותם. בקרן למורשת הכותל טוענים שסדרנים ניסו להפריד בין הניצים.

💣ישראל היום: ‏חשיפת התכתובות בין בנט ושקד לאודי רייטר, שטוען כי בנט "גנב" ממנו את תכניות הקורונה וסינגפור. בנט טען ש"הטענות מופרכות לחלוטין" - אך כעת מוכן לשלם יותר מ-85 אלף ש"ח. רייטר דורש רבע מיליון.

💣אמיר אטינגר: יאיר לפיד הגיש בעבר הצעת חוק איסור כספים קואליציוניים עם הסבר מפורט כמה זה פוגע בקופה הציבורית. זה לא הפריע לו כעת לחלק 100 מיליון ש"ח למנסור עבאס במסגרת ההסכם הקואליציוני.

💣יערה שפירא: ‏ההסכם הקואליציוני עם רע"מ מבטיח הכרה ב3 יישובים בדואים בלבד תוך 45 ימים, עבדה, רח'מה וח'שם-זנה. באשר ליתר היישובים תוקם ועדה. הצדדים עדיין מתווכחים בשאלת הרכבה, ימינה ותקווה חדשה רוצות רוב, רע"מ מתנגדת בתוקף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.