רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 11 ביוני 2021

מבזקים


 💣ניקול ראידמן ל׳ישראל היום׳ על הממשלה החדשה: ״האם אני ישנה טוב בלילה? לא. האם אני חרדה לעתיד המדינה וילדיי? כן. שלא נדע, ברגע שהמצב הביטחוני פה יתחמם, אני לא רואה איך הממשלה הזאת תתפקד. שלא לדבר על התקציב כשליברמן הוא שר האוצר. אני מאמינה שלכל אחד יש מה לתרום לממשלה כזאת, חוץ מליברמן״ .

 💣״ליברמן כבר היה שר ביטחון כושל, אני לא מצפה להרבה. באופן אישי זה מלחיץ אותי, אבל במחשבה על כולם אני דואגת, איך הוא יפעל? מהיכרותי האישית איתו אני לא חושבת שהוא האדם הנכון לתפקיד. הוא יכול להיות שר החקלאות, הוא מבין הרבה ביין. ראיתי אותו בהרבה מאוד מצבים שהבנתי שהוא בן אדם מסוכן למדינה״ :

💣למרות יציאתם הצפויה מבלפור: רעייתו של ראה"מ שרה וילדיהם יאיר ואבנר, ימשיכו להיות מאובטחים למשך שנה מתום כהונתו. גם השרים ישראל כץ ואוחנה יהיו מאובטחים למשך שנה בשל האיומים עליהם ברשתות החברתיות. נתניהו עצמו יהיה מאובטח בכל השנים הקרובות. (ווינט).

💣עמית סגל: בשבוע הבא יגלו כולם ש״רק לא ביבי״ זו לא מדיניות.  אם סער סבור שנתניהו מנע שינויים נדרשים במערכת המשפט, הוא לא יוכל להסתפק ב"גם ביבי לא שינה דבר", אלא יצטרך לחולל שינויים. אם אלקין מתקומם על הקפאה שקטה ביו"ש, כשר שיכון מצופה ממנו לבנות יותר ולא לחקות את המקור. אם לפיד טוען נגד מינויים סיטוניים, יתכבד ויוותר על כמה משרות מיותרות.

💣עוד מיערה שפירא על ההסכם בין ישראל ביתנו עם יש עתיד על קידום הדברים נגד הדת: ‏בהסכם נכתב "הצדדים מתחייבים לפעול בכל הכלים שלרשותם" אך אין כלים לרשותם כי בנט נותר בלתי מחוייב להסכם.

💣סימה קדמון ב׳ידיעות׳: יש אדם אחד במחנה השינוי שלא מעוניין שהממשלה הזאת תקום, אבל אין לו אומץ לעשות כלום. קוראים לו בני גנץ. הוא היה מעדיף להישאר ראש ממשלה חליפי ובבוא היום להחליף את נתניהו בבלפור. אבל לא רק גנץ - גם נתניהו היה קונה את זה היום.

💣עמית סגל: בהסכמים הקואליציוניים עם רעמ וישראל ביתנו אין כל שינוי מהפרסום שלנו ביום שלישי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.