רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 11 ביוני 2021

מבזקים

 

💣׳מעריב׳: מסתמן: ליצמן יוזמן לעדות בפרשת תנובה. לא מן הנמנע שבהמשך העדות תהפוך לחקירה באזהרה. נכון לעכשיו, ליצמן לא קשור לפרשה. גם משה כחלון יוזמן לעדות בפרשה.

💣הבטאונים החרדיים 'יתד נאמן', 'המבשר', 'המודיע' ו'הדרך' בכותרת ראשית הבוקר נגד הממשלה החדשה שתקום ונגד ההסכמים הקואליציוניים "רמיסת חומות השבת והרס המשפחה היהודית".

💣סגן השר הפרוש בועידת ׳שלומי אמונים׳: "יש שדואגים לחסידויות הקטנות, אבל הם דואגים להשאיר אותן קטנות. שלומי אמונים היא התנועה היחידה שדואגת להן ורוצות לראות אותן גדלות עוד ועוד".

💣יוסי דייטש בכנס הערכה והוקרה לנציגים של ׳שלומי אמונים׳: "לא פרשתי כדי לעשות לביתי ולכן אני לא רואה באירוע הזה אירוע פרידה, כי אני לא הולך לשום מקום ואיני עוזב את העשייה הציבורית״.

💣הבקשה האחרונה לפני האופוזיציה? ‏ישראל כהן: בעקבות דרישת יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני פנה ראש הממשלה בנימין נתניהו לשר האוצר ישראל כץ וביקש לקדם את מתווה הפיצוי לנפגעי אסון מירון.

💣בית קפה בבעלות יהודית בסן פרנסיסקו שבארה"ב, הושחת בכתובות נאצה אנטישמיות.

💣‏גנץ מצטרף לעוקרי הדת והתייחס לנושאי דת ומדינה שייתכן שהממשלה החדשה תעסוק בהם: "אנחנו רואים בישראל מדינה יהודית. צריכים להיות בה סממנים יהודיים, אבל צריך להפריד את הדת מהפוליטיקה. נעביר כמה שיותר סמכויות גיור לרבנים המקומיים שמכירים את התושבים". (כאן).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.