רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 15 ביוני 2021

מבזקים


 💣עטרה גרמן: ‏בישיבת ראשי הקואליציה החליטו היום שלא לקדם הצעות חוק פרטיות בחודש הקרוב, כדי להימנע ממלחמות והטרלות. מה שיקודם יהיו הצעות ממשלתיות בלבד.

💣ח"כ יואב בן צור בטוויטר - "ככה נראית ממשלה משותקת, לא מתעסקים בנושאים השנויים במחלוקת, לא מקדמים תהליכים מדיניים, ובחודש הקרוב לא מעלים הצע"ח פרטיות. זה כבר לא ממשלת מיעוט זה ממשלת שיתוק".

💣שי מימון מספר 9 בימינה: ‏הרגע הגשתי ליו"ר הכנסת את התפטרותי מסיעת ימינה.  לא אפר את הבטחתנו לציבור שלא להישען על קולות מפלגת תומכי טרור. לא אפנה עורף לחבריי ממשפחות השכול ונפגעי האיבה. הבטחנו כי לא נישען על מפלגה שתומכת בהמשך חלוקת משכורות למחבלים .

💣המזרחן ד״ר דרור מנור בראיון ל'קו החרדי': ״בעולם הערבי לא מעכלים את חילופי השלטון בישראל. בנט נתפס אצלם כאיש ימין בעייתי. באיראן ראינו חגיגות גדולות שנועדו להשיב ללוחמה הפסיכולוגית והם מקווים שהמדיניות כלפיהם תשתנה בממשל החדש״

💣יו"ר רע"ם מנסור עבאס על מצעד הדגלים ב-103: "אנחנו נגד כל פעולה שיש בה פרובוקציה. כל מי שצפה ועוקב אחרי המצעד הזה יודע מה התכלית שלו".

💣מוטי אוחנה, חבר מרכז הליכוד לקאהן ב"קול חי": "היתה לנו ברית עם המתנחלים, ומתוך הקבוצה הזו קמו גם בנט וגם סמוטריץ והעדיפו ברית אחרת. אסור לתת למתנחלים לנהל אותנו. הליכוד צריך לחזור לשורשים שלו: ערי הפיתוח והברית עם החרדים"

💣אלמוג בוקר: שלטי חוצות ענקיים נתלו לפנות בוקר מסביב לביתו של נפתלי בנט. דורשים ממנו לממש את הבטחותיו לחסל את הנהגת החמאס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.