רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 11 ביוני 2021

מבזקים


 💣עיתונאים מהימין וח"כ בצלאל סמוטריץ תוקפים את ח"כ ניר אורבך ו'ידיעות' שנתנו לו במה הבוקר בעיתון עם ראיון במוסף. סמוטריץ "‏אין כמו ראיון שער מלטף בידיעות אחרונות כדי השלים את היריקה בפרצוף של הבוחרים שלך בימין ובציונות הדתית, להפנות להם עורף, ולערוק לממשלת שמאל עם תומכי טרור".

💣יהודה שלזינגר: החוזה של ליברמן ‏הוא מדהים. חוץ ממה שפורסם על האוצר, שר באוצר, יו"ר ועדת כספים חקלאות ופריפריה וכו' מובטח לו גם ועדת רפורמות (קיצור הליכים לפרוייקטים גדולים), רשות החברות, יו"ר קבינט חברתי כלכלי, יו"ר וועדת שרים לעינייני הפרטה וועדת שרים לענייני רגולציה. ובקיצור ראש הממשלה בפועל.

💣מקור ראשון: לשכת העיתונות הממשלתית בוחנת את האפשרות לשלול מעובדי אלג'זירה בישראל את תעודות הלע"מ ואת שירותי הלשכה הנוספים שמאפשרים להם את הסיקור בישראל מאחר עובדי הערוץ בערבית משמשים כלי תעמולה של חמאס.

💣בנט ולפיד חתמו על ההסכמים הקואליציוניים (עמית סגל).

💣מיכאל שמש: לשכת בנט: חתמנו על מסמך דרכי עבודת הקואליציה ונספחי ההסכם. עוד לא נחתם ההסכם עצמו.

💣מרדכי גולדמן בהמבשר: נתניהו הותיר לבנט שורה של מטעני צד; מאחז אביתר, וצעדת הדגלים. בנט לא יוכל לאפשר חזרה של מראות עמונה ומרצ והעבודה לא יוכלו לאפשר את קיומו של המאחז החדש.

💣קלמן ליבסקינד ב׳מעריב׳ על בנט ושקד. "הם גזלו מהמצביעים שלהם את הדבר היקר ביותר שיש בכיסו של אזרח במדינה דמוקרטית, הם שדדו מהם את קולם. הם פשוט גונבים לאזרח הקטן את הפתק אותו שלשל לקלפי. אין עזות מצח גדולה מזו".

💣במשרד הבריאות שוקלים להמליץ על השארת חובת עטיית המסכה במטוסים הנכנסים לישראל, וכן לכל מי שהינו בעל חובת בידוד השב מחו"ל עד למקום בידודו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.