רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 11 ביוני 2021

כבר היה לעולמים


מאת: חרדי בעולמו

מי שזוכר את הימים בהם ש"ס בחרה ללכת לקואליציה עם השמאל, זוכר מן הסתם גם את ההתקפות הארסיות של 'יתד נאמן' על ש"ס, ראשיה, מנהיגיה ומוסדותיה.

מי שיקרא את מאמרי המערכת של אותם ימים יגלה שש"ס הינה מפלגה של עוכרי ישראל, שכיפתם הונאה ותורתם רמיה.

מי שאינו זוכר, יכול לקרוא את מה שכותבות היום ש"ס, אגדות ישראל ויתד נאמן על בנט ושות'. אין שפל מהם, רשעים וכו' וכדו'.

אז אתם יכולים לחסוך לעצמכם את עמל הכתיבה ופשוט לשלוח לנו מ"מ ולינקים לדברים שכתבתם בזמנו. אנחנו כבר יודעים שכאשר המתחרים שלכם עולים על עגלת הקואליציה ואתם נשארים בשממון האופוזיציה, אז הקב"ה ותורתו ועיתונו-עיתונכם, כמובן, מתגייסים בעד ישראל ובעד עמו.

אכן, הקואליציה הזו כולל מרכיבי שמאל שזה שנים ארוכות ראו את שולחן הממשלה רק מספסלי האופוזיציה, אבל האשמה בכך מוטלת על אותם מרימי קולות נהי ומספד. הם אלו שגיבו את נתניהו בהחריבו את ביתו-ביתם. הם אלו שלא פצו פה כאשר הוא תקע סכינים בלב ובגב כל אוהדי הליכוד הוותיקים והמסורתיים (יודעים לאיזה מקום בחרו מצביעי הליכוד את גדעון סער? למקום הרביעי. ומה עשה ביבי עם בחירתם? זרק אותו ואותם לביבים).

כאמור וכידוע זו ממשלת חצי-חצי. גם לביבי לא היתה ברירה וגם הוא היה מקים ממשלת חצי חצי (כמו שבאמת עשה עם גנץ אך לפני עשרה חדשים). למה בכלל ממשלת חצי-חצי ולא ממשלת ימין מלא? זאת כבר אמרנו: הכל באדיבותו של מר ביבי נתניהו. הוא האחראי הישיר והיחיד לכאוס שבצידה הימני של המפה הפוליטית.

לנו, לציבור החרדי, יש מבט אמביוואלנטי. מצד אחד, אנחנו רגילים שמי שמייצג אותנו הם בעלי זקנים וחליפות שחורות. מצד שני, כבר התרגלנו שלא פעם סמוטריץ' מטפל בצרכים שלנו, הרבה יותר טוב מהחכים שהיו אמורים לדאוג לנו.

גם עכשיו, הדרישה שתקום וועדת חקירה ממלכתית, הינה התנאי הראשון של כחול-לבן! כן, קראתם נכון. מי דואג לנו? אגדות ישראל? גנץ הוא הדורש את זה. וכדאי בזיון וקצף.

נכון, הייתי מעדיף שמי שייצג אותי יראה כמוני, אבל כשמי שמקבל את קולי דואג רק עצמו, לחצרו ומלחכי פינכתו, אולי עדיף שנשוב להיות שתדלנים בחצרותיהם של אחרים. עם ישראל והציבור החרדי צברו ניסיון רב וטוב בתפקיד השתדלנים.

ואל תדאגו. בממשלה לא אפשרית זו עוד ידרשו אצבעותיהם של נבחרינו לא אחת. ואל תדאגו, הם ידרשו תשלום מלא בעד כל אצבע מונפת.

האם הכספים יגיעו אלינו? זו כבר שאלה אחרת, אבל לשאלה זו כבר התרגלנו (וגם לתשובה 'אנחנו עושים מה שגדוילי ישראל אומרים לנו').

ולאינטרס העיקרי שלנו = ביטול כוחו המפלצתי של הבג"צ, לזה ידאגו דווקא  אלו שאנחנו משמיצים עכשיו מעל ראש כל גג.

מה שהיה הוא שיהיה.

חרדי בעולמו


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.