רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 18 ביוני 2021

מבזקים


 💣ההפגנות חזרו מול חנות הספרים אור החיים במאה שערים 

שמוכר את ספרי הסופר חיים ולדר 
הבעלים מיד הוציאו את הספרים מהחנות

💣‏ישראל כהן: כבר בשבוע הראשון שינויים בסטטוס קוו בנושאי דת ומדינה. שר התפוצות נחמן שי ערך אמש שיחה ראשונה עם ראשי התנועות הרפורמית והקונסרבטיבית והצהיר כי ״בשם הממשלה החדשה, אני מחוייב לכך שמדינת ישראל תהה פתוחה בפני שלשת הזרמים, ותכיר בהן באופן שוויוני״

💣המהדורה המרכזית בחדשות 13 בכתבה נרחבת מקמפיין תלמידי הגר"ש אלתר: הישג חסר תקדים - קהילה של חמש מאות משפחות אספה כחמישים מיליון שקל בתוך יומיים.

💣ח"כ יעקב אשר ניהל השבוע מגעים עם שר הבטחון גנץ ועם שר המשפטים גדעון סער כדי להביא להקמת ועדת חקירה אפקטיבית לשינוי כוללני במירון שבראשה יעמוד איש מקצוע ולא שופט שאינו רגיש מטבע הדברים לקדושת המקום. השם המפתיע ששלף אשר כמי שיעמוד בראש הוועדה הוא הרמטכ"ל לשעבר גבי אייזנקוט.

💣בעקבות השיחות עם ח"כ אשר ריכך גנץ מעט את הצעת המחליטים שתובא לממשלה ביום ראשון, כך שמיקוד קביעת נהלי אירועים לא יהיה רק רק על אירועי פולחן דתיים כפי שהיה בנוסח המקורי. כמו כן נוסף סעיף בעניין הפקעה והסדרה אם תידרש. אך עדיין אין הכוונה לפתרון פיזי ובטיחותי של האתר ועוד אין הסכמה שיו"ר הוועדה לא יהיה שופט.

💣עטרה גרמן: ‏על השכנים של רה"מ נפתלי בנט הוטלו מגבלות - יוכלו להגיע במהלך השבת אל בתי הכנסת באזור, בכפוף להצגת תעודת זהות. בשבועות הבאים, בשבת ובימי חול, יוגבל המעבר לרשימת חברי בית הכנסת שיעבירו לשב"כ.

💣ברנע ב׳ידיעות׳: נפתלי בנט נמצא בפני פלונטר, אנשי המקצוע המנוסים, לא מחזירים לו תשובה חיובית על בקשתו שיצטרפו לניהול לשכתו בגלל הספק שמרחף מעל קיומה של הממשלה. אף אחד לא שש לוותר על משרה טובה, אורח חיים מסודר ופרטיות למען הרפתקאה שסופה קרוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.