רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 6 ביוני 2021

מבזקים


 💣השר יעקב ליצמן: מי שמכיר מקרוב את עוזרי הנאמן מוטי בבצ׳יק ואת יושרו וחריצותו, אני יודע שכל החשדות שהוזכרו היום במסגרת החקירה, אין בהן ממש וחסרות יסוד. אני מציע לכולם להמתין קצת ולהיווכח שהכל נעשה כדין ועל פי הנוהל התקין. אני סמוך ובטוח שגם רשויות החוק הבודקות את הדברים תגענה בהקדם למסקנות אלו.

💣לילמן בצרות - ‏השר ליצמן צפוי להיות מול שוטר בחדר החקירות בפרשת השוחד שהתפוצצה שבה החשוד המרכזי הוא עוזרו הבכיר. השאלה רק אם בתור עדות פתוחה או חקירה באזהרה. כרגע עוד לא יודעים. בכיר במערכת אכיפת החוק: " לא ייתכן שנעשו דברים ללא ידיעתו". (גליקמן חדשות 13).

💣‏פרשת השחיתות במשרד הממשלתי: בשעה זו נחקרים במשטרה בכיר בחברת מזון, שהוא קרוב משפחתו של אחד העצורים, ושני בכירים בחברת תרופות אחרת. על פי החשד, מעורבים בפרשה קידמו הכנסת תרופה לסל הבריאות תמורת שוחד. (כאן).

💣משה נוסבאום:
היחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433 עצרה הבוקר 4 חשודים לחקירה באזהרה ועיכבה מספר חשודים נוספים בחשד לביצוע עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים. בין העצורים: עובד ציבור, עובד ציבור לשעבר, מנהל חברה מתחום הרפואה ומנהל חברה נוסף מתחום השדלנות

💣משה נוסבאום:
על פי החשד, עובד הציבור פעל לכאורה במספר הזדמנויות ביחד עם המעורבים ממניעים של בצע כסף, לקידום ושימור אינטרסים של חברות מסחריות גדולות במשק תוך ניצול מעמדו - ובניגוד מוחלט לאינטרס הציבורי

💣חיים רבלין: ‏זמן טוב להיזכר איך קידם ליצמן את האינטרסים של תאגיד הטבק פיליפ מוריס המיוצג בישראל על ידי חברת פוליסי. איך עוזרו בנאמן מוטי בבצ'יק הורה לפרופ  גרוטו לבצע שורה של הקלות רגולטוריות ע"מ להחדיר לארץ את מותג הטבק אייקוס. קשרים מסואבים שזיהמו והתפשטו במרחב כמו עשן סמיך ורעיל.

💣עוזר השר שנעצר כונה לא אחת על ידי השרים כשר בעצמו. הוא ניהל את המדינה, עירבב את כולם עם כולם והיה מקורב לבלפור. כאשר רצו לסגור משהו עם השר למעשה היו סוגרים איתו.  הבדיחות היו שהשר צריך את האישור שלו ולא הפוך. המעצר שלו הוא מכה לגוש הימין ויהיו לו השלכות

💣במסגרת תחקיר "מסך עשן" של העיתונאי חיים ריבלין בערוץ 2, הוקלט עיתונאי "המודיע" יעקב רייניץ כשהוא מתחייב "לסדר" פגישה אישית עם ליצמן לתחקירנים שהציגו עצמם כבעלים של חברה לסיגריות אלקטרוניות, תמורת אלפי שקלים. הוא גם תיאר באריכות כיצד ליצמן שולט באופן אישי בתכנים שמתפרסמים בעיתון ומנחית הנחיות מתחום התוכן על הכתבים. עוד הוקלט יועץ סגן השר, מוטי בבצ'יק, כשהוא אומר לתחקירן ספק בצחוק ש"בעיקרון אני עובד אצל רייניץ, אבל ככה בקטנה לפעמים אני נמצא אצל ליצמן".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.