רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 6 ביוני 2021

מבזקים


 💣הרב דרוקמן גדול תומכי סמוטריץ בראיון ל"קול חי" נגד ראש השב"כ: "איפה הוא היה כשתקפו יהודים בלוד? חודשים הפגינו מול בית ראה"מ ופתאום מכתב רבנים שאני ניסחתי, הופך להסתה? היעלה על הדעת שאומר לעשות משהו שכרוך באלימות פיזית או מילולית?"

💣נפתלי בנט : בחירות חמישיות זה אסון גם כלכלי זה בזבוז של 2 מיליארד ש"ח. 
לכן כדי למנוע בחירות מיותרות נפתלי בנט יכניס את רע"מ לקואליצייה ויתן להם 50 מיליארד ש"ח כדי למנוע בחירות ובזבוז כספים !!

💣יהודה שלזינגר:
‏הצלחתם להירדם בלי לדעת איפה הסתתר ניר אורבך השבת?
ובכן, ברח למושב בני דרום, אצל בני משפחה.
התפלל בקונספט קורונה - מחלון הבית לכיון האוהל הנמצא בסמיכות לבית.

💣אבי אבוחצירא שהיה היועץ של ליברמן בזמן שהאחרון כיהן כשר הביטחון, צפוי לחזור ולעבוד איתו לאחר שייכנס לתפקידו כשר האוצר. אבוחצירא שימש לחרדים כ"אחות בבית המלך" ולא מן הנמנע שחזרתו דווקא מבשרת טוב לציבור החרדי.

💣‏גדעון סער מפרסם כי יצא "מפוצץ" לאחר ביקור במסעדת "אורי בורי" שנפתחה מחדש לאחר שנשרפה בפרעות בעכו. אלא שבבדיקה קטנה עולה כי המסעדה מוכרת 'פירות ים'. רוצה להאמין שמי שהציג עצמו במשך שנים כמקורב לחרדים ולבתי הרבנים שגה באופן חד פעמי. (רבינא).

💣ח״כ טיבי בהפגנת השמאל במוזיאון תל אביב : ״שמעתי במהלך השבת שמחכים שאני אתבטא בקשר לממשלה. מישהו כנראה התבלבל ביני לבין ניר אורבך, תעל לא תתמוך בנפתלי בנט״.

💣‏ישראל כהן: קראתי על ההישגים של מנסור עבאס הכוללים 53 מיליארד לערבים, מגיע לו שאפו אבל חושב שזה קצת פורך את טענת בנט שחושש כי מערכת בחירות נוספת תעלה 2 מיליארד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.