רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 18 ביוני 2021

מבזקים


 💣חברת התעופה אל-על צפויה להיפגש עם שר הבריאות ניצן הורביץ במטרה לקצר את הבידוד לילדים שחוזרים מחוץ לארץ. בחברה פנו לשני מומחי בריאות, פרופסור ערן סגל ופרופסור אייל לשם במטרה להכין דוח מיוחד שיבדוק כיצד ניתן לקצר את הבידוד לילדים שחוזרים מחול או אפילו לבטל אותו (יולן כהן).

💣במהלך טיסה מישראל לדובאי: אחת הנוסעות התקשתה לפתע לנשום. ד"ר ווסים סעיד, רופא ילדים מכפר יאסיף, שהיה על המטוס נחלץ לעזרתה, זיהה שהיא עוברת שבץ מוחי וסיפק לה עזרה ראשונה. המטוס חזר לנתב''ג והאישה פונתה בשלום לבית חולים.

💣יולן כהן: העליה בתחלואה הנשימתית - במחלקות טיפול נמרץ בהדסה עין כרם ובהדסה הר הצופים מאושפזים 7 ילדים במצב קשה עם מחלות ריאה או נגיפים נשימתיים. מדוברות בית החולים נמסר שמדובר בילדים בריאים בדרך כלל.

עוד מיולן כהן: בשבועות האחרונים יש עליה ניכרת בוירוס RSV, וירוס שמופיע בדרך כלל בחורף והשנה באופן די נדיר הוא מופיע בקיץ. במשרד הבריאות דנים אם להקדים חיסון נגד הווירוס כבר לחודשי הקיץ, בשל העליה בתחלואה.

💣קורונה: 25 חולים חדשים אתמול. 23 חולים בלבד במצב קשה.

💣‏מניין המתים מקורונה ברחבי העולם עבר רף את ה-4 מיליון

💣שר הבריאות ניצן הורוביץ החליט כי ישראל תעביר לרשות הפלסטינית בימים הקרובים 1.2 מיליון חיסונים נגד קורונה של חברת פייזר. כך דווח ב"הארץ"

‏💣ישראל והרשות הפלסטינית סיכמו על עסקת חילופין לחיסוני קורונה: במסגרת ההסכם ישראל תעביר כמיליון מנות חיסון של פייזר שתוקפן פג בקרוב, לרשות הפלסטינית. בתמורה - תקבל ישראל את המשלוח הבא שייעדה פייזר לרשות הפלסטינית, כך נמסר מלשכת ראש הממשלה

💣‏מאחורי הקלעים של הסכם החיסונים עם הרשות: המו"מ על ההסכם התחיל בתקופת הממשלה הקודמת. המו"מ נוהל ע"י מנכ"ל משרד הבריאות חזי לוי וראש האגף הבינלאומי במשרד הבריאות אשי שלמון מול פרוייקטור הקורונה של הרשות הפלסטינית. (ברק רביד).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.