כבוד יומא דהילולא של כבו"ק מרן האדמו"ר הקוה"ט בעל העקבי אבירים זיע"א (יט' טבת)
נביא אמירה משמו (מודפס באריכות בעקבי אבירים תשנה פרשת ויגש)
קצת מוסר השכל על הנבזות של קבוצה הרודפת את נכדיו שליט"א ומבזה את המשך השולשלת ,
כתוב בפרשה ולא יכול יוסף להתאפק וגו' שיש לדייק מכאן שאילו היה יכול להתאפק עוד מלהתוודע אליהם היה עושה כן, וזהו מאחר שאם היה יוסף הצדיק מעכבם עוד ולא היה מתוודע אליהם עתה היה ניתקן ומתמרק לגמרי חטא מכירת יוסף והיה נחסך ענין י' הרוגי מלכות וגם חורבן ביהמ"ק וכל הגלות , ע"כ א"כ למה באמת לא עיכבם עוד יוסף הצדיק כדי שיתוקן כל ענין המכירה . וי"ל שזהו מאחר ששמע בדבריהם את גודל בשתם בעוון מכירתו ורצה שתחסך מהם בושת זו.
ומעתה באה פרשה זו ללמדנו גודל מעלת השלום בין אדם לחברו.
הרבי זיע"א מסביר לנו . שיוסף וויתר על הכל קרי על הגלות והחורבן וכו' וכל זה בשל בושת אחיו , הרי היו אשמים במכירתו ובסבלו רבת השנים . ובפרט שלא היה להם לב ומכרו אח לנכר, ויוסף הצדיק בשביל למנוע טיפת בושה מוותר על הכל ,
וכעת למה שנוגע אלינו ...
כן צוואה או לא צוואה היכן מידת הבן אדם לחברו ובן אדם למקום? וכי מי התיר לשפוך דם עשרה הרוגי מלכות(9 והרבנית) ולשפוך דמם בראש חוצות השכם וערב כביכול בשם הצדק(צוואה) היכן תורת רבנו הקדוש . שמאיר לנו באומרו יוסף לא התאפק והוא גרם לחורבן בית ראשון ושני וי' הרוגי מלכות , והכל למנוע מאחיו בושה נוספת וכאן הולכים כאילו המשתמשים בשמו ועושים להפך . מרבים קיטוב פילוג ומחלקות ואף משמיצים את נכדיו האדמו"רים שליט"א שהולכים בדרכיו . וכי בשביל כבוד רבם עושים זאת? הרי מדובר באחים קדושים מגזע קודש . ואיך אינם חוששים מלפגוע בהם בצורה הכי בזויה,
הרבי מסיים ואומר שמכאן לומדים גודל מעלת בין אדם לחברו
ואיך כאילו שהולכים אצל נכדו מב"ב , מעיזים להפר צוואה קדושה של סב רבם ,
שמורה לנו צוואת חיים בדבר חומרת וגודל מעלה זו...
בעל ההילולא השאיר לנו צוואה ברורה שמופר בגסות ע"י הני בני בליעל מחרחרי ריב ומדון ,
או להם מיום הדין
נבקש מבורא עולם לרחם על עמו ישראל ובתוכם הצדיקים הקדושים לבית רוז'ין סאדיגורה ממשיכי השולשלת וכל בני משפחת המלוכה ,
מוגש לקראת יומא דהילולא של רבנו הקדוש זיע"א
ע"י זעיר דמן חברא מיושבי ראשונה במלכות בעיר התורה והחסידות ב"ב.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.