רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 31 בדצמבר 2020

מבזקים


 ריבלין ב'בקהילה': פרוש ואייכלר יכולים לעצור כל מהלך שנעשה בלי הסכמתם. בעת כתיבת השורות מסתמן שהשניים יחתמו על מכתב הממוען ליו"ר דגל התורה ובו יאמר שאין כל ערך לסיכומים עם אגו"י ללא אישורם.

עוד מריבלין: הברית בין פרוש ובעלזא מעניקה לשניים יתרונות שלא היו להם קודם. שלומי אמונים מקבל כעת גיבוי מאחד מבכירי מועצגה"ת שקשה מאוד להעביר החלטות במועצה בלעדיו. הבלזאים מקבלים יומון שמהדהד אותם באופן קבוע. מכל הבריתות לשעבר באגודת ישראל זו נראית כעת כמשמעותית ביותר.

ריבלין בטור ב'בקהילה': פרוש ואייכלר יכולים לעצור כל מהלך שנעשה בלי הסכמתם. בעת כתיבת השורות מסתמן שהשניים יחתמו על מכתב הממוען ליו"ר דגל התורה ובו יאמר שאין כל ערך לסיכומים עם אגודת ישראל ללא אישורם :

ריבלין בטור ב'בקהילה': "פרוש נלחם לייצג את האדמורי"ם התומכים בו בנושא חוק הגיוס, ליצמן הודיע לנתניהו שאין ליצור כל קשר עם פרוש בנושא זה. פרוש הרגיש שפגיעה זו קשה לא פחות מטרפוד ראשות עירית ירושלים בשנת תשס"ט" :

עוד מריבלין: אייכלר התפוצץ מזעם על ליצמן שהורה להעביר את הוועדה לפניות הציבור לטסלר. את הועדה הוא הקים במו ידיו יש מאין בעקבות תרגיל שעשה לליכוד בשנת תשע"ה. בנוסף היתה בידו, לטענתו, הבטחה שניתנה לו בועידת מלון צאנז באדר תשע"ט, שהוא מקבל את התפקיד השלישי של אגו"י. .

ריבלין ב׳בקהילה׳: בש״ס החליטו הפעם להקים בנוסף לכל המטות גם מטות חדשים למסורתיים ונשים. ש״ס הולכת להסתער על קהל יעד זה בצורה חזיתית. חידוש נוסף שהכריז השבוע השר דרעי בישיבת הסיעה, זה על מטה עדות של: בוכרים, גרוזינים ואתיופים .

אבי בלום בטורו ב׳משפחה׳: רה״מ נתניהו זימן את ראשי המפלגות החרדיות ודרש מהם תמיכה חרדית ונאמנות לשותפות. מגפני וליצמן הוא קיבל תשובה של ״נשאל את הרבנים, נדבר איתם ונראה״. אלו גמגומים שנתניהו לא הורגל לשמוע בעבר. לעומת זאת מהשר דרעי הוא קיבל תשובה ברורה, גם בשיחה האישית וגם בהצהרה בישיבת סיעת ש״ס, שם הודיעה שתומך רק בנתניהו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.