רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 31 בדצמבר 2020

מבזקים


 בלום ב׳משפחה׳: דרעי שנכנס לנוהל קמפיין הורה השבוע לחברים ברשימת ש״ס לנצור את לשונם ולא לעלות לראיונות לתקשורת. ההחלטה בש״ס לתמוך בנתניהו ברורה - בוחרי ש״ס היו ונותרו גדולי נאמניו של נתניהו. נתניהו אמר השבוע בשיחות סגורות למקורביו: ״דרעי הוא היום הגורם היציב האחרון שנשאר בפוליטיקה הישראלית. מדהים שלפני כמה שנים הוא היה בסקרים סביב אחוז החסימה. הוא מרשים אותי ביציבות שלו״.

עוד מבלום ב׳משפחה׳: מקורבי גפני אומרים לנו: ״גפני יילך עד הסוף בדרישה שלו להמשיך בתפקיד יו״ר ועדת הכספים, גם במחיר ש׳דגל׳ תרוץ הפעם לבד בבחירות״. גפני מאמין שבסוף יגיע להבנות עם ליצמן. רה״מ נתניהו ששמע השבוע את הקרבות גם בתוך יהדוה״ת וגם בתוך ׳אגו״י׳ אמר לחברים בליכוד: ״חשבתי שרק אצלינו משחיזים סכינים״ .

ריבלין ב׳בקהילה׳: בתום סדרת הפגישות עם ראשי המפלגות החרדיות יצא נתניהו כשרק שליש מתאוותו בידו. דרעי היה היחיד שהסכים לפרסם הצהרת נאמנות. זה המוטו שלו כבר ארבע מערכות בחירות ואין סיבה שיסטה ממנו. הוא תומך בנתניהו ואגב כך לוקח לו מנדטים ימניים מזרחיים.

עוד מריבלין ב׳בקהילה׳: בש״ס החליטו הפעם להקים בנוסף לכל המטות גם מטות חדשים למסורתיים ונשים. ש״ס הולכת להסתער על קהל יעד זה בצורה חזיתית. חידוש נוסף שהכריז השבוע השר דרעי בישיבת הסיעה, זה על מטה עדות של: בוכרים, גרוזינים ואתיופים.

אינפלציה של מפלגות? | יהודה שלזינגר ‎ ישראל היום: "בשבוע הבא צפויה לקום מפלגה חדשה, חברתית, עם דמויות מעניינות".

טל שלו ‎ וואלה: "אני הולכת לעבוד עכשיו קשה כדי לדפוק לשלזינגר את הסקופ"

עמית סגל: בכחול לבן נשארו 8 - גנץ, טרופר, ינקלביץ, ביטון, פרידמן, שוסטר, כהן ובן משה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.