רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 31 בדצמבר 2020

מבזקים


 סגן השר ב'פילפוליטיקה': "ליצמן מידר אותי בנושא הכי מהותי שיש - נושא הגיוס, הוא זרק בישיבת סיעה שזה בקשה של ה'מועצת', הלכתי לבדוק והתברר ששבעה חברים במועצת הודיעו לוולצר שאני הנציג בנושא הזה. לא יודע בשם מי ליצמן דיבר".

המכון הישראלי לדמוקרטיה: 1,175,000 חרדים חיים בישראל מתוכם 140,614 - בני ישיבות ואברכים. באחוזים מדובר על 12.6% מהאוכלוסייה בישראל - חרדים. 347,000 תלמידים בגילאי בית ספר. עלייה של 33% במספר בני הישיבות.

בית המשפט לערעורים בניו יורק הורה בימים האחרונים לבטל כליל את הנחיית מושל מדינת ניו יורק, אנדרו קואמו , אודות הגבלת נוכחות של מספר מתפללים בבתי כנסת, זאת, בהמשך להחלטה קודמת שנתן בחודש שעבר האוסרת על מדינת ניו יורק להורות על סגירת בתי כנסת, דבר שלדבריו פוגע קשות בחופש הדת.

בנט מביע עמדות חילוניות אנטי דתיות והלכתיות - אבי רבינא בטוויטר: ‏שווה לשים לב לדברים שאומר כעת יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט לאתר 'מאקו' דברים שלא רחוקים מעמדת מר"צ וליברמן: "לא נתמוך בשום חוק שפוגע בלהט"בים  אני בעד להעניק להם זכויות שוות מבלי לקרוא לזה נישואין...כשזה יגיע לפתחי אני יתמוך בזה...אני מתנגד לטיפולי המרה. אני לומד, ומשתנה".

דביר עמר.. ‏הרב ישראל אריאל ראש מכון המקדש אומר: מוקדם עדיין להכריז הכרזות פוליטיות אך דבר אחד ברור: מורי ורבי הרב צבי יהודה הכהן קוק כתב לפני כ-40 שנה שקולו של הרב כהנא חייב להשמע בכנסת. האמירה הזאת תקפה גם להיום.

דביר עמר.. ‏מסקנות בוקר: מקור ראשון חוטף את כל הכוכבים. שתי קולגות, יאיר שרקי מבשבע ויעל שבח משביעי עברו למקור ראשון בשבוע האחרון. ולפני זמן מה עטרה גרמן, העיתונאית המוכשרת והטאלנט של סרוגים. השאלה האמיתית היא מי הבא בתור?

חשיפה: כחלק מההסכם המתגבש בין בני גנץ למפלגה של סער על ריצה משותפת בבחירות הועלה רעיון שבמידה וינצחו בני גנץ יהיה המועמד לנשיאות המדינה (סער גם הכתיר את ריבלין לנשיאות).

הלילה בחצות יסיים את תפקידו מ"מ המפכ"ל בשנתיים האחרונות, מוטי כהן. עד לכניסתו לתפקיד של המפכ"ל המיועד ניצב קובי שבתאי, התפקיד יאוייש על ידי הסמפכ"ל אלון אסור (כאן).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.