רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 31 בדצמבר 2020

מבזקים


 הדרמה באגודת ישראל: בכיר במפלגה טוען כי גפני וליצמן היו לקראת סיכומים על סדר הרשימה מבלי לעדכן את פרוש ואייכלר, מה שהוביל לשליפת המכתב. בלשכת ליצמן מסרבים להגיב. (רבינא)

על רקע הפילוג באגו"י, גורמים בחסידות גור: הנזק הגדול שעושה שר השיכון ליצמן לאגו"י הוא בלתי הפיך, נעשים מאמצים בחסידות להעביר אותו מתפקידו.

הודעת דגל התורה
1. אנו לא מתערבים בנעשה באגודת ישראל
2. לא עמדנו בפני סיכום כלשהוא
3. לכשיהיה סיכום כפי שמקובל עד היום עם כולם, נודיע על כך בע"ה

הסיפור בבעלזא הוא כך לפני כשלושה שבועות קרא  ר' אהרון מרדכי לקבוצת אנשים אחרי אישור של ח"כ אייכלר והודיע להם שמהיום הם הועדה פוליטית של חסידות בעלזא. לשאלתם איפה בריסק. ברייש. ווינברגר. התשובה היתה מי שנתן יד להשפלה של בעלזא בנתניה בהסכם המביש שבעלזא יצאו עם ידם על התחתונה לא יהיה יותר בועדה ולכן הם לא חותמים ולא משתתפים בדיונים

דגל התורה לא הצהירה תמיכה בנתניהו מאחר וגדעון סער המקורב לבתי הגר"ח קניבסקי והגר"ג אדלשטיין פעל שלא יצהירו.

רבינוביץ ב'הארץ': ‏2 חברי כנסת ב"אגודת ישראל" צפויים להכריז על מרד בהנהגת המפלגה (חסידות גור) ולהודיע בימים הקרובים ל"דגל התורה" כי ליצמן לא מייצג אותם יותר. השניים צפויים להודיע גם לנתניהו על כך. מקורב לשניים: "נתניהו יצטרך להביא בחשבון ששתי אצבעות במפלגה כבר לא בכיס שלו

ריבלין בבקהילה: בחצר בעלזא הוקמה ועדה מדינית חדשה ולוחמנית יותר . חברי הועדה הם אייכלר עצמו. הרב מיכל הלברשטאם והרב אפרים ובר. הועדה היא זו שהחליטה על הברית החדשה עם שלומי אמונים שכבר החלה לעשות צרות צרורות לברית שמנגד. .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.