רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 6 באוקטובר 2020

מבזקים

 

׳ערוץ 12׳: הסגר בריכוזים החרדים בניו יורק מתקדם. ראש העיר יסגור באותם איזורים גם את כל בתי העסקים, המסעדות ומכוני הכושר.

מהדורת 'כאן': המשטרה (בליווי הפרקליטות) חקרה באופן חריג שניים מראשי חסידות בעלזא לאחר שהגיעו אליה עדויות על הפרות חמורות של ההגבלות במהלך יום הכיפורים (סולימאן מסוודה).

אבי רבינא: נכדו ונאמן ביתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, יענקי קנייבסקי נמצא חיובי לנגיף הקורונה. שוהה בבידוד בבית סבו שחיובי אף הוא לנגיף.

 ישראל גליס בהודעה דרמטית: מיד אחרי החג אני ועוד כמה חברים מקימים קבוצה לסלק את חברי הכנסת מיהדות התורה
 
מהרבנות הראשית נמסר ל'ידיעות' על הטענות כי הראש"ל הגר"י יוסף השתתף בברכת הכהנים ללא מסכה: "הרב הראשי מקפיד לעטות צעיף שמכסה את פניו כפי ההנחיות, מלבד זמנים בהם הוא נדרש לשאת דברים. הרב הראשי קורא לציבור להמשיך ולהקפיד על ההנחיות מצילות החיים של משרד הבריאות" .
 
'ווינט': בני ברק היא העיר שבה אובחנו אתמול הכי הרבה חולי קורונה. כך עולה מנתוני חדר המצב הלאומי של המטה לביטחון לאומי. בבני ברק אובחנו אתמול 787 נדבקים ובירושלים 764. בסך הכול אובחנו אתמול 5,652 נדבקים – יותר מרבע מהם בשתי הערים הללו.:
 
 עיריית מודיעין עילית מפרסמת נתונים עדכניים על מספר התושבים: כמאה אלף תושבים ב- 13,000 בתי אב. קצב הגידול השנתי עומד על 4.3% ומספר הילדים בממוצע למשפחה עומד על 7.5. מספר התושבים שחצו את גיל 60 עומד על 1,138..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.