רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 6 באוקטובר 2020

מבזקים

 

יהודה שלזינגר: ‏אסון שמחת תורה לפנינו. שוחחתי אתמול עם כמה ראשי ישיבות חרדיות. הם מתחננים "תחזירו את הבחורים לישיבות". שמחת תורה זה ה-חג בישיבות. ריקודים, הקפות וכו'.  השנה, במקום שהבחורים יהיו ביחד בישיבות ובמקסימום ידביקו אחד את השני, הם יהיו עם המבוגרים בקהילה ועלולים לגרום להדבקה המונית..

המשטרה: במהלך הלילה התקיימו הפרות סדר ברחוב שבטי ישראל בירושלים. חמישה חשודים נעצרו בגין יידוי אבנים ותקיפת שוטרים והועברו לחקירה:

אין גבול! משה ויסברג: ‏אין גבול! הדיין הגאון רבי אהרן ברנסדרופר הוכה ע"י שוטרים בעת הלווית בנו בדרך ממאה שערים.....
 
הזעם הגדול בחסידות תולדות אהרון - תוך כדי הלוויה והמהומות עם המשטרה בלווית האברך ר׳ יהודה ברנסדופר ז״ל, המיטה נפלה לארץ. לטענת ראשי החסידות התנהלות המשטרה היא זו שגרמה למיטת הנפטר להישמט מידיהם של המלווים. בתולדות אהרון שזועמים מאוד מתכנסים כעת להחליט על צעדי ההמשך 
 
‏והנה מסע הלוויה אחר הערב שהסתיים בשלום: ראש ישיבת סלבודקה הגאון רבי מרדכי כהן זצ"ל הובא למנוחות. השתתפו במקום אלפים, רק כמה מאות תלמידיו ובני משפחה ששמרו על הנחיות הבריאות. משטרת ישראל נעלה את בית החיים מכל הצדדים והורשו להיכנס רק מספר מסוים של מלווים.
הסתיים ללא אירועים חריגים.  

השר אריה דרעי מעביר ביקורת על האלפים בהלווית האדמו״ר מפיטסבורג זצ"ל "הוא שמר ונזהר וזה היה לכבודו אם היו נזהרים גם כן. בהלוויית הרב בקשי דורון שהייתי קרוב אליו מאוד – הספדתי בטלפון". את הדברים אמר למשה גלסנר ואבי בלום ב'ערוץ הכנסת'.

עקיבא וייס בחדשות הלילה ב׳כאן 11׳: בחסידות פיטסבורג אומרים לי כעת: ״כל הלוויה תואמה במדוייק עם המשטרה, תיאמנו איך לנהל את הלוויה יחד איתם. הגיעו אלפים לא מתוך החסידות שלנו ובלי שהערכנו שיגיעו. אנחנו החסידות ששמרנו על הכללים יותר מכולם״.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.