רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 28 ביולי 2020

מבזקים


השר ליצמן תקף את שותפו ח"כ גפני שמיהר לפגוש את השר ניסנקורן יממה לאחר המשבר בכנסת "שמעתי שגפני נפגש עם שר המשפטים, לא יכול להיות שמפרים הסכם קואליציוני ומצביעים על חוק אנטי יהודי ואחר כך נפגשים - זה לא הולך".

קלמן בטוויטר: ‏המירוץ של ינקלביץ' לסיורי היח"צ הולידה היום פארסה בכפר חב"ד: השרה יענקלביץ לא נפגשה עם ראשי חב"ד אלא רק עם אנשי כפר חב"ד והנהלת הישוב. מעניין מי מנע ממנה לפגוש את ראשי חב"ד ומה האינטרס הפעם ?

‏הפרסומאי אילן שילוח שוב מסית: אט אט מיקוד הקורנה חוזר לערים החרדיות: ירושלים, בני ברק, מודיעין עלית, פ״ת, אשדוד. לכן ליצמן דאג ליבוא אישי של עוד 17,000 חרדים מברוקלין עם סיכון גהוה לקורונה בלי בידוד:

גל"צ: לאחר שפרופ' גמזו שמע בתקשורת על הכוונה להגדיל את מס' המתפללים בביה"כ, הודיע פרויקטור הקורונה כי הוא מתנגד למהלך: "היתה בקשה אך היא לא אושרה".

פרוייקטור הקורונה פרופ' ‏גמזו: "היתה בקשה משר הבריאות להגדיל את מספר המתפללים בתוך מבנים בבתי הכנסת אך היא לא אושרה. זה לא הזמן להגדלת התקהלויות בתוך מבנים". (גלצ).

פרופ' גמזו ל'חדשות 12': אין שום שינוי לגבי תשעה באב בבתי הכנסת, אני אומר לרבנים זה הכי פיקוח נפש, לא היה שום סיכום על הקלות, זה יביא הדבקות. לא אתן את זה:

ראש המל"ל מאיר בן שבת הודיע כי הוא מתנגד למתווה שיאפשר קיום מניינים גדולים בבתי הכנסת בתשעה באב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.