רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 28 ביולי 2020

מבזקים

 'ידיעות': עתירה שהגישה התנועה לחופש המידע אילצה את משרד הבריאות לחשוף את יומני השר לשעבר ליצמן והמנכ"ל לשעבר בר סימן טוב, שמצביעים על התארגנות מאוחרת מול המגפה, משרד הבריאות בתגובה: "ישראל הייתה מהמדינות הראשונות שזיהו ופעלו בנחישות מול הקורונה".

מאמר מערכת ב'יתד' על חובת ההישמרות: האדמו"ר מסלונים בעל ה"נתיבות שלום" שאל - נאמר בפסוק "כל המחלה אשר שמתי במצרים לא אשים עליך כי אני ד' רופאך" – וכי במצרים היו מחלות? הרי היו אלה מכות? והשיב: הקב"ה אכן היכה את מצרים, אלא שהמצרים שראו את המכות, אטמו את עיניהם וסרבו לראות את חומרת המציאות. כדי שלא להסיק את המסקנות ולהפיק את הלקחים, אמרו: "אין שום דבר", "זה יעבור", "זה לא רציני", "לא צריך להתייחס".

עוד ממאמר המערכת ב'יתד': מחלת העיוורון וההכחשה ש"שמתי במצרים", פוגעת בקבוצות ובאנשים, שמזלזלים, מסתכנים ומסכנים את זולתם. הם אינם מבינים שחובה לראות, להבין, להפנים ולהחמיר בפיקוח נפש, שדוחה את כל התורה כולה, כולל את הרצון לקיים אירועים ללא שמירת מרחק וללא מסכות.

תקרית אנטישמית באוקראינה: אדם חמוש בגרזן ניסה לפרוץ לבית כנסת בעיר מריאופול. המאבטח בכניסה נאבק בתוקף עד שנמלט. במקום שהו רב בית הכנסת ושלושה מתפללים. שגריר ישראל באוקראינה יואל ליאון: "מדובר במתקפה אנטישמית".

אריק בנדר: הגיע זמן הנקמה? ח״כי ׳יהדות התורה׳ טסלר, אייכלר, פינדרוס, חסיד וברוכי הניחו על שולחן הכנסת הצעת חוק האוסרת הכנסת חמץ בפסח לבתי חולים. (כזכור החרדים הבטיחו לקדם חוקי דת בעקבות קידום חוק המרה).•

ערבי התחזה לשוטר ודרש כסף לזוג חרדים.  וניפץ להם את שמשות הרכב    ולאחר מכן עשה פוגרום בחנות ובסוף נתפס ע"י משטרה ונעצר

חדשות 12: אדם התחזה לשוטר ודרש מבני זוג מבני ברק 400 שקל מזומן על אי עטיית מסיכה, כשסירבו הוא תקף אותם באלימות, החשוד בין מיעוטים שניסה לשדוד לאחר מכן חנות בכרמיאל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.