רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 28 ביולי 2020

מבזקים

במסגרת המשחק שנקבע מראש משרד האוצר יתעקש על שלשה וגפני יתבע רביעי וחמישי על מנת להראות שהשיג משהו וככה להרגיע ביחסים שבין יהדות התורה והליכוד ובעיקר נתניהו, הסכימו נתניהו והאוצר שגם הילד הרביעי 500 שקל והחמישי והשישי יקבלו 250 שקל

קובי נחשוני בכותרת ב'ווינט': החסידים ויתרו, הליטאים התעקשו: כך כופף גפני את נתניהו והאוצר לתת מענק לכל ילד,  לעומתו, יו"ר המפלגה, העשיר יעקב ליצמן, חיפש דווקא להרגיע את הרוחות ולא לעורר מהומות על אפליית הילדים החרדים, ליצמן סבר שלא חשוב להעניק לילד הרביעי והחמישי:

'כיפה': הצעת חוק: חסינות לרבנים מפני העמדה לדין פלילי - הצעת החוק הוגשה על ידי חברי כנסת מש"ס ויהדות התורה ונועדה להעניק חסינות "בפני כל פעולה משפטית בשל פרסום או חיבור הלכתי". קולות הנגד כבר נשמעים: "זו שערורייה ופותחת פתח נרחב להמשך הסתה פרועה":

'ידיעות' חושף את יומני בכירי מ.הבריאות מהם עולה כי ערכו פגישה ראשונה בנושא קורונה רק כחודש לאחר שהתקבלו דיווחים על התפרצות בסין.

'ערוץ 7': 136 רבנים מהציונות הדתית חידשו את המכתב ההיסטורי שנחתם על ידי הרבנים הראשיים לאחר מלחמת ששת הימים האוסר על כניסה לשטח הר הבית.

אביגדור ליברמן מסית בגל"צ נגד הנסיעה לאומן ומשקר במצח נחושה שרה"מ ביבי נכנע למפלגות החרדיות ומאשר את היציאה לאומן ל30 אלף אנשים.

'ידיעות': הצעת חוק ישנה, שמעולם לא קודמה, מקבלת בימים האחרונים זריקת מרץ לאור מגבלות הקורונה: להחריג מחוק בתי הדין הרבניים את שטחן של נציגויות זרות בישראל. והלכה למעשה להתיר נישואים אזרחיים בישראל, חברת הכנסת שרן השכל מציעה את החוק והחרדים צפויים להתנגד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.