רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 31 ביולי 2020

מבזקים

הגאון הרב אברהם יוסף בתכניתו ב"קול חי": "בתי כנסת שלא שומרים על ההנחיות, האנשים שם נקראים פושעים. צריך לבזות אדם, גם אם הוא נכבד מאד, אם הוא לא שומר על כללי הריחוק".

ירון אברהם: גורמים בכירים במפלגות החרדיות אומרים לי: "משרד הבריאות עושה עלינו ספין. לא התנגדנו בגלל בתי הכנסת אלא בגלל שאין טעם להכריז על ביטול הסגר בסופ"ש רק כדי שביום שני יגיעו חבילת הגבלות והקלות חדשות לקבינט הקורונה"

‏גל"צ: האם השרים החרדים בלמו את הסרת סגר הסופ"ש כדי למנוע חילול שבת? מנכ"ל משרד הבריאות, הפרופ' חזי לוי, אומר לגל"צ: "לא שולל את זה, מניח שיש להם מניעים ואג'נדה" ‏ח"כ איציק כהן מש"ס: "בלי קשר לקורונה, השבת שמרה עלינו כששמרנו עליה כל הדורות".

בכיר ביהדות התורה: "הצעת גפני למינוי אנשיו לתפקידים במל״ל הייתה בניגוד למסוכם בישיבת הסיעה המשותפת עם ראש הממשלה בה סוכם שימונו 3 נציגים חרדים 1 לכל סיעה: שס, דגל ואגודה. גפני הודיע ללא תיאום על מינוי רשימת מקורביו והזיק לכולם בכך שלבסוף אף אחד לא מונה".

בג"ץ דחה את בקשת 60 תושבי רחביה וטלביה להורות על סיום ההפגנות בבלפור עד 23:00.

שאול כהנא: המענקים שגפני השיג לילדים הרביעי ואילך באו בתיאום ישיר מול ראה"מ ומעל לראשו של שר האוצר ישראל כץ שזועם על המהלך. בסביבת כץ עוד תדרכו הבוקר כי הם "לא מכירים סיכום על תוספת תקציבית למענקים".

שלושה חשודים במעצר לאחר שאחד מהם דקר ופצע חבר שומרים ברחוב 46 ובניו אוטרכט בבורו פארק.  החבר הועבר לבית החולים הרמב"ם במצב יציב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.