רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 20 בנובמבר 2019

לנטרול מטען החבלה הקרוי איווט ליברמן


בס"ד
הוראות לנטרול מטען החבלה הקרוי איווט ליברמן
לכבוד הרב חיים היקר, מה שלומך
אותי אתה מכיר היטב דרך כתובת המייל שלי, אני לא רוצה להיחשף, אבל אם אתה וקוראיך זוכרים את המודעה (המצורפת בשנית) הקוראת כחודש ימים לפני הבחירות להקמת בלוק נאמנות של הליכוד עם הדתיים והחרדיים, אז זה אני יוצר המודעה, המודעה הזאת הופצה באלפים ברשת ובווטצאפ והכתה גלים עד לישומה בפועל ע"י ביבי ודרעי.
כיום אנו יודעים היטב שהבלוק הזה היה בעוכריהם של כל שונאי הדת וכל מגמתם היתה, ולא בכדי, רק לנסות לשבור את הבלוק הזה שהוא עמד בסוד ההצלחה של ביבי והדתיים.
כיום הרב חיים, אני מוסיף מודעה חדשה, למעשה זה דבר שחבתי שנכון לעשותו אז, אבל קיויתי שהוא מיותר אבל גם ידעתי שלמפלגות לא יהיה אומץ לחתום עליו.
אבל, לכל זמן ועת, והעת בהחלט הגיעה.
לפני שאכתוב את התוכנית הפשוטה, אני רוצה להסביר לך ולקוראיך את שורש יניקת הכוח של הפסיכופט ליברמן שר"י
העמלקי הזה הבין דבר אחד שעליו טיפס עד תום לפיסגת ה"מכריע הלאומי", הוא הבין שהוא לשון מאזניים, הוי אומר שממשלת ימין לא תקום בלעדיו, וגם לא ממשלת שמאל, (למעשה גרעין בוחריו לא מעניין אותם ימין ושמאל, עובדה, מעניין אותם לחלוב את המדינה בתקציבים למגזר הרוסי ומלחמה בדת)
בדעתי גם אפשרות לא מופרכת בכלל שהבן אדם נשכר ע"י כוח עוין חיצוני, כדוגמת רוסיה, או הקרן החדשה בעשרות מיליוני דולרים ע"מ להוציא את מדינת ישראל מאיזון ולהפיל בכך את הימין ובעיקר את ביבי. אבל כאמור ודאי שאין לי הוכחות על כך וזאת רק דעתי האישית, אם תרצו, ספקולציות.
אבל זה פחות חשוב, מה שיותר חשוב, זה ניתוח אנליטי של האיש, של המצב הפוליטי, וסלילת דרך מילוט פשוטה ובטוחה ממנה, ואני יכול להכריז שיש לי כזאת בס"ד.
בא נתחיל ישר מהתוכנית, ואח"כ נסביר מדוע היא פתרון וכיצד:
א.      ראשית, הבלוק ימין דתי חרדי חייב להישמר ביתר שאת וביתר עוז.
ב.      חייבת להגיע הצהרה לפני הבחירות, וכמה שיותר מוקדם יותר טוב על הכוונה לשימור הבלוק.
ג.       כל הבלוק חייבים לחתום על החרמת ליברמן כליל, לא משא ומתן איתו, וגם לא ישיבה בממשלה בו הוא ישב.
ד.      דבר החרם על ליברמן חייב להיות בפרסום ענק ולא במסמכים פנימיים, והחרם חייב להיות חזק ומחייב ללא שום דרך נסיגה.
ה.     הבלוק יסביר כי החרם על ליברמן הוא משום היותו אנטישמי, ולכן הנו מוקצה מחמת מיאוס, ההסבר הזה חייב להישמע בברור שוב ושוב מפי כל הבלוק וגם ע"י הליכוד ודובריו.
ו.        החרדים יכריזו כי הם מסירים את החרם מיאיר לפיד בעקבות שהוא הציע להם שמירה על הסטטוס קוו.
ז.       יהיה מצוין מאוד אם גם הרשימה המשותפת (הערבים) יצטרפו להחרמת ליברמן, אבל לא מוכרח.
עד כאן התוכנית, מכאן להסבר:
פשוט מאוד, ברגע שכל השלבים יבוצעו, ליברמן אוטומטית ייהפך מיד ללא רלוונטי, גם מבחינת גוש הימין וגם מבחינת גוש השמאל, וככל שהמושג אנטישמי יחזור על עצמו, ליברמן ייהפך למושג מוקצה שירתיע אנשים לחשוב להצביע לו, וודאי לחבור אליו, הערבים גם כך סביר להניח שיחרימו אותו בגלל שכינה אותם גייס חמישי, לכן כחול לבן הולכים להישאר עם אפס סיכוי להקמת ממשלה כלשהיא, האפשרות שהיא תקים ממשלה עם "גייס חמישי" ו"אנטישמי" שמתעב ומתועב ע"י אותו גייס חמישי היא לא קיימת בכלל.
את הסיבה ל"הכשרת" ליברמן כביכול אכתוב לך בנפרד, לא לפרסום
התוצאה תהיה לדעתי החלשות טוטאלית של ליברמן וגם בלבול והתפלגות בתוך כחלו לבן ואולי אפילו התפרקות של כחול לבן עוד לפני הבחירות והבטחת שלטון הליכוד עד ביאת גואל צדק במהרה בימינו אמן.
תחשבו על זה, זה חשבון פשוט שעובד, ובא לציון גואל.
הרב חיים היקר, כמו אז, גם עכשיו, אני מבקש ממך לפרסם מאמר זה כמה פעמים ולא רק פעם אחת, כי בתוכו המפתח להצלת עם ישראל מהמטען חבלה ששמו ליברמן. ונא, למי שיכול להעביר לנציגי הציבור בכנסת של הימין והדתיים חרדים, תודה.
בתודה רבה, ידידך ומוקירך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.