רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 31 באוגוסט 2018

גפני: אקיים הסכם איפה שנח לי יש לי את ר' חיים קנייבסקי ואיני חייב לקיים הסכמים חתומים

צריך להיות עז פנים ואף גרוע מכך לכתוב מכתב כפי שכתב משה גפני היום, הוא טוען במכתבו כי אכן יש כמה הסכמים אבל הוא תובע לקיים רק באלעד באשר למקומות אחרים אינו רוצה להתייחס, שם הוא לא מבטיח כלל לקיים, הוא מבקש לקיים רק היכן שהוא זה שצריך לקבל, היכן שהוא צריך לתת שם אינו מתכוון לקיים, ומאיים כי אם לא תתן היכן שנוח לי יש לי את ר' חיים קנייבסקי ועמו אשדוד אותך

זה תוכן מכתבו. הוא תובע קיום ההסכם באלעד אבל אינו רוצה לקיים במקומות האחרים כולל בית שמש, הוא לא רוצה כלל להתדיין על בית שמש הוא רוצה רק על אלעד מפני ששם עכשיו התור של דגל התורה לקבל, ובאשר למקומות היכן שהתור של שלומי אמונים לקבל הוא לא רוצה לעסוק בכך, מפני ששם הוא זה שצריך לתת

מדובר כאן בשוד לעיני השמש, גפני מרשה לעצמו לשדוד ומאיים יש לי את ר' חיים קנייבסקי ועמו אשדוד אותך, זה תוכן דבריו, האם מותר להסכים לדבר כזה. אין זה משנה במי מדובר, יהיה זה מי שלא יהיה, מדובר כאן בגזילה לעיני השמש, ורק בשל כך חייבים למחות ולהצביע נגדו ונגד כל מי שנותן יד לגזילה והונאה. הסכמים חייבים לכבד כולם בלי יוצא מן כלל. שלומי אמונים צריכה לכבד באלעד, ודגל התורה חייבת לכבד בבית שמש, לומר כי רק באלעד יקיימו ובבית שמש לא, ככה מדבר שודד ולא אדם ישר

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.