רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 31 באוגוסט 2018

מבזקים

בכיר בש"ס ירושלים לפרלשטיין ב'ידיעות י-ם': "חיים כהן נכנס למועצה אחרי שורה של טורים נשכניים נגד דרעי, שיבוץ ברשימה שוב פעם יהווה התקפלות מבישה. הציבור הספרדי בירושלים טעון על כהן כי מאז שנכנס לא עשה דבר בכדי לסייע באופן פרטני לספרדים בעיר".

מושל ניו יורק, אנדרו קואומו, הגיע במהלך הלילה לביקור במעונו של האדמו"ר מהרי"י מסאטמר בשכונת וויליאמסבורג על מנת להתברך לקראת הבחירות הקרובות.

מלמד בת"ת  מאכנוקא בלונדון נזרק מהת"ת השבוע לאחר שהרביץ מכות רצח ילד, לאחר שקבוצת ילדים מהכיתה שלו צחקו עליו וצעקו עליו במשך זמן אודות שוונצנות

היום מודעה של ויזניץ על הכנס נשים בבניני האומה שהכניסה חינם רק בהפלס, לאחר שעיריית ירושלים איימה על ויזניץ שיחזירו את ה75 שח שגבו מהנרכמ שלא כדין מאחר והארוע במימון העירייה כולל הסעות, העירייה חייבה את ויזניץ לפרסם מודעה שהכניסה חינם בויזניץ בחרו לפרסם רק בהפלס שהחסידים לא ידעו מזה ולא יצטרכו להחזיר את הכסף שנאסף כרבע מיליון שח.

אלימלך זולדן מאשדוד בשיחה טלפון להאברך החשוב המוהל מומחה הרב מרדכי זייבלד הי"ו שפרש מחסידות מרכז. מיילך זולדן התקשר אליו וקילל אותו על זה שהוא מהל את בנו לפני כמה שנים, ושאינו מוחל לו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.