רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 31 באוגוסט 2018

ידיעות כלליות

חדשות מדיני וביטחוני!
שר האנגריה וחבר הקבינט השר שטייניץ למימרן בקול חי: איראן נמצאת תחת לחץ כבד, גם כלכלית, גם צבאית וביטחונית. וכפי שראש הממשלה הכריז לא נאפשר את ההתבססות האיראנית בסוריה הולכת וגוברת .
סגן מנהיג חמאס בעזה: "מוכנים להסכים להפסקת שיגור בלוני התבערה בתמורה להסרת המצור, אך אפשר שלא תהיה יכולת לעצור לחלוטין את הבלונים מכיוון שכל ילד קטן מסוגל לצאת ולהפריח בלון"
מנהיגה העליון של איראן, עלי חמינאי, צייץ בטוויטר: "משא ומתן עם איראן זה מה שהמשטר האמריקני צריך. הם צריכים לתמרן ולהעמיד פנים שהצליחו להושיב את איראן למו"מ. כפי שאמרתי והסברתי בעבר - לא יהיו דיונים עם גורמים אמריקנים רשמיים"
נשיא טורקיה ארדואן תוקף את טראמפ: "ארה"ב לא תכפה על טורקיה שינוי מדיניות באמצעות איומים. ממשל טראמפ לא מכיר את העם הטורקי - על כל טורקי שיקריב את חייו למען המולדת יגיעו 1,000 נוספים"
ח'ליל אלחיה ממשיך להביך את אבו מאזן ולהציגו כמשת"פ של ישראל: ב 2014, אבו מאזן ניהל איתנו מו"מ להפסקת חפירת המנהרות.

חדשות בארץ!
נתניהו בטקס הרמת כוסית עם ראשי רשויות מקומיות : "בסופו של דבר, מקריית שמונה עד אילת לא יהיה רמזור אחד ואפילו תהיה רכבת אחת - בחזון שאנחנו ממשים אותו".
שוב מלחמה קיצונית בדת. "כאן 11": עשרות הורים בגני ילדים בהוד השרון נתבקשו שלא לשלוח את הילדים עם כריך בשר לגן כדי לשמור על כשרות הכלים. בעקבות פניות הורים, ההחלטה הוקפאה.
בגלל המתיחות עם נתניהו? "הארץ": הנשיא ריבלין לא הוזמן לטקס לקריאת הכור בדימונה על שם פרס שהתקיים אתמול. ריבלין לא הוזמן גם למועד הקודם שבו היה אמור להיערך.
"ויינט" חושף: לחץ בחירות במפלגת העבודה. בימים האחרונים התרבו הפניות לחברי הכנסת כדי שישקלו פילוג מגבאי ולבני לטובת פלטפורמה חדשה. הרשימה עשויה לקרוא לאישיות חיצונית לעמוד בראשה, למשל אהוד ברק.
מורן אזולאי בווינט: ‏ בימים האחרונים מקיימים גורמים פוליטיים, שיחות עם חברי כנסת במפלגת העבודה ומחדדים באוזניהם את היתרון שבפיצול עכשיו. המצב בסקרים והשריונים לגבאי ולבני עשויים לשלוח חצי סיעה הביתה. חברי כנסת מודים שהם שוקלים ברצינות ובודקים איך להוציא את המהלך אל הפועל.
הדלק יתייקר במוצ"ש ב-2 אגורות, מחיר ליטר בנזין יעמוד על 6.59 ש"ח.
עמנואל שילה ב"בשבע": "הקדנציה המצוינת שעשה הח"כ הצעיר בצלאל סמוטריץ' והתמיכה הציבורית הנרחבת שהוא מקבל בסקרים מלמדים שהוא האיש הנכון כיום להנהיג את מפלגת האיחוד הלאומי״.
תיעוד ב'כיכר': בניגוד להוראת ביהמ"ש, ילדי החינוך המיוחד "אוהל שרה" הוצאו ע"י פקחי עיריית ב"ב מהמבנה ברחוב הקישון שננעל ע"י העירייה. חפצי המוסד נזרקו מהחלונות ע"י הפקחים שגם חילקו להם קרטיבים.
השר שטייניץ על הבצורת למימרן בקול חי: לא ניתן להתחממות הגלולבלית ולבצורת שתקופת אותנו להשמיד את הכנרת. ולכן אנחנו המדינה היחידה בעולם. שנפעיל הקמת מתקני התפלה והכפלת המים המותפלים שמתמודדת עם הבצורת.
הסתה חמורה! מפגינים בדרום תל אביב שורפים כעת את תמונתו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי.
ח"כ אשר בקול חי: בנוסף למאבקים הפוליטים הרבים שלנו בנושאי הליבה החשובים ליהדות החרדית, קיימת פעילות גדולה ועניפה של טיפול בזכויות האזרח החרדי כמו הגדלת תקציבי המעונות והמשפחתונים, פתרון מצוקת הדיור והבעיות בתחבורה הציבורית.
עוד מח"כ אשר למימרן בקול חי: ההתמודדות של המפלגות החרדיות בסוגיות שמירת קדושת השבת כמו חוק המרכולים לא היתה פופולרית בציבור הכללי אבל היא היתה הנכונה והנחוצה ביותר כדי לעצור את הפגיעה בכבוד השבת.
בן כספית לגלסנר ב'קול ברמה': יש דיבורים בין לפיד לבוגי אבל שום דבר עדיין לא סגור.
העתונאי בן כספית לגלסנר ב'קול ברמה' : יש לחץ במפלגת העבודה. לכולם ברור ש 24 כיסאות לא יהיו להם בכנסת הבאה ולכן מתחילות התארגנויות כמו שהיה בפילוג של מפלגת קדימה.
בן כספית לגלסנר ב'קול ברמה': שנתניהו מגיע כמוביל וחזק הוא מסיים עם פחות ממה שניבו לו בסקרים. לנתניהו טוב יותר להגיע במצב של אנדרדוג. המספרים שבליכוד חולמים עליהם, רחוקים מהמציאות.
ההסברה החרדית! ח"כ יעקב אשר משבח ב'קול חי' את יועצו של ח"כ משה גפני ירח טוקר שהביא בעבר משלחות של עיתונאים בכירים להכיר את הציבור החרדי מבפנים.
ברוך קרא: ‏המשטרה סבורה שחקירת 4000 תסתיים בסמוך לסיום החגים. האמירה של הפרקליטות בדיון התייחסה למועד הבא הקבוע לעניין הקפאת הנכסים - 180 - יום.
פרסום ראשון "המהדורה המרכזית" של חברת החדשות: בנו של רה"מ נתניהו, יאיר נתניהו, חשוד גם הוא בעבירת שוחד בתיק 4,000 | גיא פלג: כפי שדיווח הערב (ה') כתב המשפט של חברת החדשות, גיא פלג, גם בנו של רה"מ נתניהו, יאיר נתניהו, חשוד בסעיף שוחד בפרשת תיק 4,000 בזק וואלה. כפי שדווח מוקדם יותר היום, המשטרה אמרה לפרוטוקול כי החשד לשוחד קיים בהתייחס לרעיית רה"מ, שרה נתניהו, אולם בשפה המשפטית השניים ביצעו את העבירה יחד בצוותא. גם שרה וגם יאיר חשודים יחד עם ראש הממשלה בתיק שוחד. על פי חשד המשטרה השניים היו הזרוע המבצעת שלו בלחץ על איריס אלוביץ' ומנכ"ל וואלה! NEWS אילן ישועה על מנת להטות את אתר האינטרנט וואלה לסיקור חיובי כלפי נתניהו.
מטעמה של משפחת נתניהו נמסר על הפרסומים על יאיר נתניהו: גם על הכלבה קאיה מצאנו כתבה חיובית בוואלה. מזלה של קאיה שהלכה מהעולם לפני שהספיקו לצרף גם אותה למעגל החשודים בשוחד. אין גבול לאבסורד.

חוק הגיוס!
"כאן 11": נתניהו דחה את הדד ליין לחרדים בנושא הגיוס לאחרי החגים.
ח"כ אשר בראיון סיכום שנה ב׳קול חי׳ על חוק הגיוס - ״מה שחשוב לנו זו התוצאה שכל בחור ואברך יוכלו לשבת ללמוד ללא הפרעה. בנסיבות הקיימות, נוסח החוק שנמצא כרגע בועדה עם התיקונים הבודדים שנדרשים מביא אותנו לתוצאה הזאת״.
שמש בכאן חדשות: ‏ראש הממשלה דוחה את הישיבה המכרעת של ראשי המפלגות על חוק הגיוס, בו היו אמורים המשתתפים להציע פתרונות למשבר. הישיבה נדחתה עד אחרי החגים, דבר התואם את בקשתו של ליצמן .
יצחק נחשוני לגלסנר ב'קול ברמה' : השינוי שמובילים בחוק הגיוס יעברו את אישור המועצות. הדבר יחזיק מעמד כחצי שנה עד פסיקת בג"ץ שכנראה יפסול את השינויים. במועצת גדולי ישראל לא מוטרדים מכך. העיקר שהחוק לא יתבטל והישיבות לא ישארו ללא הכרה.
לפיד בטוויטר על המו"מ בחוק הגיוס: ‏" מדובר בביטול הסנקציות הפליליות. היה ברור שנתניהו יכנע לחרדים, אבל אין לי ספק שליברמן לא יסכים לשינוי שמשמעו בגידה במתווה של צה"ל. אם יסכים לא יוכל להגיד מילה זה מילה".

הבחירות לרשויות המקומיות!
מכתב דרמטי ששלח סגן השר פרוש ליו"ר דגל התורה ח"כ גפני: לאחר דין ודברים בינינו בכתובים ובעל פה במהלך החצי שנה האחרונה בנוגע להסכם שנחתם בינינו בחודש תשרי תשע"ד, ועל כך שלדעתנו –לאחר ששובש ההסכם בבית שמש- אנחנו רשאים להתמודד לקדנציה נוספת לראשות העיר אלעד. בחודשים האחרונים ניסינו להגיע להבנות ולסיכומים בדבר המשך כהונתו של ר' ישראל פרוש לראשות העיר אלעד בהסכמה לקדנציה הבאה, הדברים לובנו ואף הגיע לטיוטות וסיכומים בין הצדדים בהכוונת הגאון הרב סילמן שליט"א, אך לצערנו ברגע האחרון נעצר התהליך. אין ספק שמהלך מסוג –לו היה מתקיים- היה מאפשר המשך של שקט ושלווה בעיר ומונע פילוגים ומחלוקות רח"ל. לצערנו עד לרגע זה לא נעניתם להצעתנו!!! לאור זאת הנני להודיעך שלאחר בירור הלכתי פנימי שערכנו עם מורי הוראה, הרי שאנחנו רשאים להתמודד לראשות העיר אלעד בבחירות הקרובות ונציגנו יהיה ר' ישראל פרוש. ככל ויש לכם טענות על המהלך, אנחנו חוזרים ומבהי רים בפעם המי יודע כמה!! שנתייצב במיידי לכל הרכב של בית דין מוסכם או דיון בפני בוררות וזבל"א. נ.ב. חשוב לנו להזכיר שקיום הסכמים הינו תנאי חשוב ויסודי בהתנהלותנו, וכמובן ננהג כך גם במקרה הנוכחי אם יתברר אחרת מהנ"ל, בבוררות בינינו.
ישראל כהן ב׳קול ברמה׳: על רקע חילופי המכתבים סביב הבחירות באלעד צפויים יו״ר דגל התורה ח״כ משה גפני והגאון רבי יהודה סילמן לשוחח הערב במטרה לגבש את עמדת המפלגה.
מני גירא שוורץ לגלסנר ב'קול ברמה' - "כל יום שעובר ובו 'דגל' וש"ס לא מעניקים תמיכה לדייטש, הוא פגיעה באחדות ובתושבי העיר, ובסיכוי שלהם לקבל ראש עיר חרדי ראוי ומוצלח".
מני גירא שוורץ לגלסנר ב'קול ברמה' - "אם טובת ירושלים ותושביה היתה לנגד עיני הפוליטיקאים, אין ספק שהיתה נמנעת המחלוקת ויוסי דייטש היה מקבל תמיכה מזמן. הבעיה היא חישובים לא עניינים. כולם מסכימים על כישוריו של דייטש ועזרתו לכלל המגזרים".
מחר ב"ידיעות ירושלים" פרויקט מיוחד המלווה בתמונות על הילדות של המועמדים לראשות עיריית ירושלים: יוסי דייטש מספר שלא אהב את הלימודים וביקור בחדר המנהל היה "חוויה" יומית עבורו.
רבינא ב'כיכר': יוסי גולדרהיש, הרל"ש של סגר"ע בי"ש שמוליק גרינברג, הגיש את התפטרותו מהעירייה לקראת התמודדותו על המקום הרביעי ב'דגל' בבית שמש.
רבינא ב'כיכר': הערב בביתו של ר"י חברון הגר"ד כהן כינוס נציגים ראשון לקראת הבחירות. ישתתפו נציגים מכל השכונות בי-ם, הגר"ב סולובייצ'יק ונציגי התנועה.
לירון תמרי 'מיינט ירושלים': הבוקר פרסם אלקין סרטון יחד עם בנו בן ה-8, בו הוא מבטיח לשפר את מצב החינוך בעיר, בדיקה קצרה מגלה כי חוקי התעמולה אוסרים על שימוש בילדים מתחת לגיל 15 לתעמולת הבחירות.
שרקי ב'בשבע': בירושלים מתנהל קרב איתנים בין החסידים שרוצים את דייטש כראש עיר, הליטאים שרוצים כל מה שאפשר הפוך מהחסידים וש״ס שרוצה את ליאון.
ראשות בני ברק הוכרעה? תיעוד וידאו בלעדי מתפרסם כעת אצל אבי רבינא ב'כיכר': נשיא ה'מועצת' חכם שלום כהן לאברהם רובינשטיין: "אתה רוצה להיות ראש עיר? שתזכה לקדש שם שמים כראש עיר, שתהיה לך דרך צלחה".
עוד מהוידאו של רבינא ב'כיכר': השר דרעי לחכם שלום: "שהרב יברך את רובינשטיין שיהיה לו שר פנים טוב בקדנציה שלו, כמו שהיה לזייברט"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.