רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 5 בינואר 2016

מבזקים - מפה ומשם


כ-50 חסידים צפויים לצום במהלך היום, לאור הכרעת העליון בעניינו של הרב שהורשע בעבירות שוחד ושיבוש הליכי משפט, אם ייכלא או יבצע עבודות שירות. פינטו לתלמידיו: "זו סעודה שלישית השבוע, שלוש זה חזקה, חזקה שיש ישועה"
-----------------
בית המשפט העליון דחה היום (שלישי) את ערעורו של הרב יאשיהו פינטו, שהורשע באפריל 2015 במתן שוחד ובשיבוש הליכי משפט ונדון לשנת מאסר בפועל. שלושת שופטי בית המשפט - יצחק עמית, צבי זילברטל ומני מזוז – החליטו לשלוח את הרב פינטו לכלא, ולא לקצר את עונשו לחצי שנת עבודות שירות כפי שביקש. זאת על רקע קמפיין אגרסיבי של הרב, בטענה כי הפרקליטות הסתירה ממנו חומרי חקירה והסדר הטיעון נחתם תחת לחץ שהופעל עליו, וכן על רקע מצבו הבריאותי הקשה.
-----------------
הכנסת אישרה העברת הסמכות לעניין השבת בת"א משר הפנים לממשלה. שחר אילן (חדו"ש) ב'המטבחון': יכול להיות שזו הסיבה העיקרית לכך שדרעי עיכב את המינוי שלו?
גיא עזרא (סרוגים): דרעי לא מוכן להכריע בעניין הגז. לא מוכן להכריע בעניין השבת. למה בחרו בו בכלל?
-----------------
נועם 'דבול' דביר ב'ווינט': החשוד שאחריו נערך הבוקר מצוד בהרצליה נתפס. הנ"ל אף פרץ מחסום סמוך לירושלים.
 -----------------
"הפלס" הבוקר: תובענה ייצוגית. תקלה באגד גרמה לחיוב כפול של נוסעים שהחזיקו בכרטיסיה ו'בחופשי-חודשי'.
 -----------------
ח"כ ישראל אייכלר בנאום במליאה: "בושה תכסה את כיפתנו. איך אנשים חובשי כיפות מפלים יהודים חובשי כיפות שחורות? אותה חטיבה שדואגת ליהודה ושומרון קבעה שני דברים קטנים שמוציאים את ביתר עילית ומודיעין עילית מחוץ למסגרת. אני בוש ונכלם שצריך לדבר בכנסת על אפליית חרדים בידי דתיים. אבל אין ברירה".
 -----------------
החשש לפיגוע בהרצליה: מכוניתו של הפלסטיני נמצאה נטושה, הטלפון הנייד שלו נמצא באחד החצרות. נמשכים החיפושים לאיתורו.
 -----------------
אשקלון: נעצר בכיר בעירייה בחשד לעבירות שוחד, איתו נעצרו קבלנים, יזמים ואנשי עסקים.
 -----------------
גיא פלג בטוויטר: ‏הרב יאשיהו פינטו ייכנס לכלא יום אחרי אהוד אולמרט. אפשר להשאיר במעשיהו את ניידות השידור.
 -----------------
חייל נפצע בפיגוע דקירה בצומת גוש עציון, המחבל נורה למוות.
 -----------------
העליון דחה פה אחד את ערעורו של הרב יאשיהו פינטו ומשאיר את שנת המאסר בפועל.
 -----------------
מוקד 60: בהמשך לפיגוע בצומת גוש עציון. מאיחוד הצלה נמסר כי הם מטפלים בצעיר שנדקר בפלג גופו העליון. בהכרה מלאה.
 -----------------
'ערוץ 10': הרב יאשיהו פינטו יצטרך להתייצב בשערי הכלא ביום שלישי ז' אדר א'.
 -----------------
בוקר: גזר הדין הסופי בפרשת הרב יאשיהו פינטו והכרעת ביהמ"ש העליון האם הרב יילך לכלא.
 -----------------
כוחות גדולים של משטרה ושב"כ בחיפושים אחר תושב מזרח ירושלים, שהודיע הבוקר למשפחתו כי הוא יוצא לבצע פיגוע בהרצליה.
 -----------------
'ישראל היום': במשטרה עדיין לא החליטו סופית אם שרה נתניהו תידרש לחקירה נוספת. בחקירה אתמול טענה בתוקף כי את כל ההוצאות הפרטיות הקשורות בטיפול אביה שילמה מכיסה הפרטי.
 -----------------
נמסר על פיגוע דקירה בתחנת הרכבת הקלה שבטי ישראל ברחוב דרך בר לב בירושלים. מתנדבי איחוד הצלה ומשטרה בזירה.
 -----------------
יעקב ריבלין בטוויטר: ח"כ משה גפני ומזכ"ל דגה"ת יעקב אשר נועדו היום עם שר האוצר משה כחלון על הדיור החרדי בבית שמש אחיסמך וכושר השתכרות כתנאי להשתתפות בשכר דירה.
 -----------------
מוקד 60: בהמשך לפיגוע הדקירה ברחוב דרך בר לב בירושלים. שוטרים ביצעו ירי לעבר רגליו של המחבל שפונה לבית החולים שערי צדק במצב בינוני. מאיחוד הצלה נמסר כי הם טיפלו בפצועה קל מדקירה. ופצוע קל מחבלות.
 -----------------
האדמו"ר מסקווירא ביקר הערב אצל האדמו"ר מגור.
 -----------------
'הקול החרדי': האדמו"ר מסקווירא הגיע הערב לביקור אצל גיסו האדמו"ר מבעלזא בטלז סטון.
 -----------------
יעקב אשר ב'קול חי': "ח"כ משה גפני ואני נפגשנו עם השר משה כחלון במטרה לקדם את פתרון מצוקת הדיור. כחלון הבין כי החרדים אינם יכולים להשתתף במכרזים בערים חילוניות, והבטיח למצוא דרך לשיווק יח"ד לחרדים ברחבי הארץ".

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 -----------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי':
אחרי הסערה עקב דבריו של הפרסומאי אילן שילוח יו"ר 'מקאן אריקסון' שתקף את עלויות הכשרות: "הדתיים שוחטים אותנו עם עלויות כשרות שממנות מלא פרזיטים" - הפרסומאי אילן שילוח מגיב לסערה נגדו ומתנצל בראיון: "אין לי כלום נגד חרדים. הטריד אותי שהפכו את הדת לתעשייה של כסף. קראתי הבוקר שעלויות הכשרויות הם סכומים לא הגיוניים. לא מבין למה צריך מאות כשרויות. למרות זאת, מתנצל אם הביטוי שלי היה חריף מידי".
בצה"ל מקימים מנהלת שתעקוב אחרי בחורי הישיבות - יצחק נחשוני עורך 'מרכז העניינים' בראיון: "זה יפעל כמעקב וביקורת כמו משרד החינוך. הדבר הזה מסוכן מאוד. אפילו אם בחור יביא את כל האישורים שלומד בישיבה, הוא לא יוכל להתמודד מול הוועדה.
הח"כים החרדים פועלים בשקט מול משרד הביטחון לסכל את זה". סערת הקברים בגילה - מני גירא: ״על פי הטענות של 'אתרא' יש שלושה עמותות שמסונפות לכרמל, ושם לא מוכנים להתחייב לא לתבוע את משרד השיכון על הפסד קומות לבנייה, וזה מה שתוקע הסכמת המשרד לממן את הכיפין, בגלל התחייבותו לפיתוח״.
עשרות אברכים מביתר יחזיקו נשק בעקבות המצב - חבר המועצה ומחזיק תיק ביטחון מיכאל נקי בראיון: "אין מספיק מחזיקי נשק בעיר. החלטנו לעודד אברכים להחזיק כדי שבשעת מבחן חלילה, יוכלו לתת מענה מהיר.
מחר ייפתח קורס הדרכה, עשרות אברכים נרשמו. בהמשך נארגן קבוצת רכישה לנשק".
סמינר ׳מאיר׳ החדש יוצא לרישום - מוטי סגל 'קוקר' בראיון: "הסמינר שעבר משבר משתקם. כל המורות והצוות החינוכי יישר קו עם וועדת הרבנים החדשה, אין התנגדות פנימית".
מני גירא - מבוכה בבית שמש: שכונה שבעבר קיבלה את השם 'אור לציון' על שם חכם בן ציון אבא שאול קיבלה כעת את השם "קריית חזון עובדיה" על שם הגר"ע יוסף.
 -----------------
 מהדורת יום שני במערכה:

סערת הקברים במורדות גילה: בעקבות גל השמועות השקרי והאינטרסנטי, מחר בעיתון 'הפלס' הרב מנחם כרמל מבהיר: הכל נעשה וייעשה אך ורק על פי הוראות גדולי ישראל. כמו כן כתבה נרחבת בנושא ומכתבו של מרן ראש הישיבה בענין

מנהל רוחני בישיבת פוניבז' הקטנה חושף: מרן הגראי"ל אומר שיש הרבה הטענות בחמישים שנה האחרונות נגד שני מוסדות ידועים בבני ברק. כמו כן הוא מסביר מדוע נמנעים אנשים רבים מלהטות שכם לטובת המוסד הנמצא במצוקה כלכלית קשה  – האזינו להקלטה.

הצבא לא נח: הצבא בפרויקט חדש בשם "שתילי זיתים" לצוד מתגייסים חרדים מצפון הארץ לזרועות הצבא.

הטרור מתקדם שלב: לא רק למען "כבוד רבותינו". סיפורי בריונות ואלמות מסעירים את העיר בני ברק על רקע פילוג בין חברי עמותה באחת מבתי הכנסת הגדולים בעיר.

סערת ההקצאות: שרשרת הפניות לערכאות נגד ראש העיר חנוך זייברט על ידי אנשי דגל התורה נמשכת. והיום נחשף על תביעה חדשה שהוגשה לבית המשפט

הרב יצחק אריאל בראיון ל'במערכה': מגולל שני סיפורים הזויים מהימים האחרונים מהעיר בני ברק

הרב יעקב פרידמן במאמר תוקפני במיוחד נגד הועד למען כבוד רבותינו והרשימות השחורות - וזאת בעקבות ההיסטוריה שאירעה  עם הגאון רבי שניאור זלמן מלאדי זצ"ל בעל התניא ושולחן ערוך הרב, שיום פטירתו חל מחר כ"ד כסליו-  הטור המלא

תמונות עדכניות חושפות: מתנדבי זק"א החלו לעבוד גם כשוטרים

גל מול גל. ההסתה שמביאה הסתה. גל חדש של הסתה נגד המגזר החרדי וזאת מיד לאחר גל של הסתה נגד בני התורה.
-----------------
מהדורת חצות בסקופים: 
סערת המכרז למינוי מנהל המחוז החרדי.
• עו”ד יחקאל רוזנבלום בראיון סוער: המכרז תפור בוודאות, זה ברור לי לחלוטין. הגננות החרדיות וההורים בני עדות המזרח צריכים להיות מודאגים.
• הסערה בעקבות ההתבטאויות של אילן שילוח יו״ר קבוצת הפירסום 'מקאן אריקסון' נגד החרדים בנושא מונופול הכשרות, אילן שילוח וישראל כהן בראיון משותף.
• ערן ניצן הממונה על תחום המזון והכשרות באגף התקציבים של האוצר בראיון: הדו”ח לא קובע שהכשרות יקרה מידי, זה לא נכון.
• מחר יוכרע האם הרב יאשיהו פינטו יכנס לכלא, הרב יובל אוחיון ראש כולל 'שובה ישראל' בראיון: אנו מאמינים בלב שלם שהעונש יהיה רק עבודות שירות.
• הפרקליט הבכיר עו״ד אבי חימי בראיון: לא יהיה מנוס לבית המשפט אלא להפחית מעונשו של הרב.
• הסמכויות של פתיחת עסקים בשבת עברו ממשרד הפנים לממשלה, עו”ד דוד שוב בראיון: מצבינו המשפטי במאבק הזה הוא טוב בלי כל קשר למאבק הדתי.
• התבטאויות השר כחלון על הדיור החרדי, ח”כ רועי פולקמן בראיון: גם לציבור החרדי יש אינטרס שבית שמש תשמור על איזון בין חרדים לחילונים.
• רוני דניאל הפרשן הצבאי של ערוץ 2 בראיון על התקרית בהר דב: המתיחות נמשכת.
• איציק אוהב-ציון בעל עסק ברמת אביב שהכיר היטיב את המחבל מת״א בראיון: הוא בריא כשור ואין לו שום בעיות נפשיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.