רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 5 בינואר 2016

תגובות @ תגובות @ תגובות


שמעתי מעשה יפה מאומת: אברך נכנס לאחד מרבני העדה החרדית ואמר לו: אני אברך לומד בכולל שמתקשה מאוד בפרנסה, אשתי פוטרה מהעבודה ונשארתי ללא מטה לחם, פניתי להרב שטיינמן אמר לי לצאת לעבוד, אמרתי לו שעדיין לא הסתדרתי עם הצבא,  ואמר לי: נו, צבא זה רק דרבנן, וזה פיקוח נפש, תלך לצבא. אותו רב, כצפוי, התחיל לדבר כנגד הרב שטיינמן. לאחר שסיים אומר לו האברך: כבוד הרב, אני שמח לבשר לרב שהסיפור לא נכון, ברוך השם יש לי כל, ולא חסר לי פרנסה, רק סיפרתי את הסיפור בכדי להראות לרב איך אפשר להונות אותו בקלות. אותו רב היה המום והרהר ארוכות ואמר לו: ישר כח שבאת.
===============
תגיד אחי, מי אלה שעשו פיגוע בפריז?
-ערבים איסלמיים.
*למה?
-אידיאולוגיה דתית נגד המערב.
*ומי עשה את הפיגוע בניגריה בו נרצחו 150 איש לא מזמן?
-איסלמיסטים.
*למה אחי?
-אידיאולוגיה דתית.
*ותגיד יא אח, למה דעא"ש עורפים ראשים ורוצחים אלפים?
-בגלל האיסלם. הם רוצים להחיל את האיסלם על העולם, לכן קוראים לזה "המדינה האיסלמית".
*אה, הבנתי.. עוד שאלה, מי עשה את הפיגועים בארצות הברית במגדלי התאומים, והפנטגון, וכו', ולמה?
-מחבלים איסלמיים קיצוניים, מסיבות דתיות שקשורות לאיסלם.
*שאלה אחרונה אח שלי, למה ערבים עושים פה פיגועים בישראל?
- אהה, בגלל הכיבוש אחי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.